کد خبر : 112932
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
8 بازدید

جدال خانوادگی در رئال مادرید/ اختلاف نظر پدر و پسر بالا گرفت

جدال خانوادگی در رئال مادرید/ اختلاف نظر پدر و پسر بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری برنا، سرمربی رئال مادرید کارلو آنچلوتی و پسرش داویده که در باشگاه دستیار او است بر سر استفاده از ستاره جوان آردا گولر به اختلاف خورده‌اند. آنچلوتی سعی دارد تعادل را در ترکیب تیم پیدا کند و از گولر به صورت محدود آن هم از روی نیمکت استفاده می‌کند. این در حالی

به گزارش خبرگزاری برنا، سرمربی رئال مادرید کارلو آنچلوتی و پسرش داویده که در باشگاه دستیار او است بر سر استفاده از ستاره جوان آردا گولر به اختلاف خورده‌اند.

آنچلوتی سعی دارد تعادل را در ترکیب تیم پیدا کند و از گولر به صورت محدود آن هم از روی نیمکت استفاده می‌کند. این در حالی است که داویده معتقد است او باید بیشتر شانس بازی داشته باشد و نقشی دائمی در ترکیب تیم بر عهده بگیرد.

آنچلوتی پس از بازنشستگی تونی کروس و آمدن کیلیان امباپه به باشگاه هنوز در حال پیدا کردن ریتم اصلی تیمش است، او ستاره‌های بزرگی نظیر رودریگو، وینیسیوس و بلینگهام را در کنار امباپه در اختیار دارد، اما هنوز به ترکیب ایده‌ال نرسیده است. داویده معتقد است پدرش باید بیشتر از ستاره ۱۹ ساله ترک در لالیگا و لیگ قهرمانان استفاده کند. باید دید پس از وقفه بازی‌های ملی آنچلوتی به این خواسته تن می‌دهد یا خیر.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn