کد خبر : 113889
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۴۱
14 بازدید

خودم باید در سبک وزن کشتی بگیرم/ جای استقلال و پرسپولیس در لیگ کشتی خالی است

خودم باید در سبک وزن کشتی بگیرم/ جای استقلال و پرسپولیس در لیگ کشتی خالی است

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط لیگ برتر کشتی اظهار داشت: یکسری باشگاه‌هایی که در فوتبال فعال هستند کمتر به سمت کشتی می‌آیند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و چند نام بزرگ دیگر جایشان در لیگ کشتی خالی است. وی افزود: حضور در لیگ کشتی برای این باشگاه‌ها مفید است، چون

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط لیگ برتر کشتی اظهار داشت: یکسری باشگاه‌هایی که در فوتبال فعال هستند کمتر به سمت کشتی می‌آیند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و چند نام بزرگ دیگر جایشان در لیگ کشتی خالی است.

وی افزود: حضور در لیگ کشتی برای این باشگاه‌ها مفید است، چون این رشته خیلی دیده می‌شود. حضور این نام‌های بزرگ به جذابیت مسابقات کمک می‌کند و مطمئنا این باشگاه‌ها از حضور در لیگ کشتی پشیمان نمی‌شوند.

 پیشکسوت کشتی درباره اینکه چند سالی است در تیم ملی، سبک وزن سطح بالا وجود ندارد، گفت: اگر صلاح بدانید خودم به دنیای قهرمانی برگردم (باخنده)! در سبک وزن کشتی گرفتن کار هر کسی نیست و شرایط خاص خودش را دارد. به صورت جدی از راس فدراسیون و من به عنوان مدیر فنی تیم‌های پایه روی اینده سازان کار می‌کنیم و نتیجه گرفتن از این برنامه نیازمند زمان است.

قهرمان اسبق کشتی درباره شانس بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی تصریح کرد: امیدوارم حسن یزدانی بعد از عمل جراحی سنگینی که داشت به کشتی برگردد. او یک الگوی مناسب و بدون حاشیه است و همه منتظر بازگشتش هستیم. الان نمی‌شود به طور قطعی در این خصوص نظر داد اما همه دوست داریم تا این قهرمان را کنار خود داشته باشیم.

محمدی در واکنش به این سوال که چه پیش‌بینی از جدال سنگین مثلث برمودای وزن ۹۲ کیلوگرم در رقابت‌های جهانی دارد، گفت: کامران قاسم یکی از نوابغ دنیا در کشتی هجومی و بخصوص زیرگیری است. میدانیم جدال با تیلور و سعدالله اف سخت است، اما ما هم یک قهرمان بزرگ در این وزن داریم. امیدوارم در رقابت‌های جهانی اتفاقت خوبی برای قاسم پور بی افتد.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn