کد خبر : 114082
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
0 بازدید

مهرگان تیمی دست و پا بسته نخواهد بود

مهرگان تیمی دست و پا بسته نخواهد بود

  به گزارش روزپلاس، نقی ذکایی درمورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل گیتی‌پسند در شهر اصفهان و در هفته سوم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما تازه وارد لیگ برتر شده‌ایم و انتظارات مردم از تنها نماینده مازندران در لیگ بالاست، به خاطر همین مسئله مسئولیت سنگینی را روی دوش خود احساس می‌کنیم. سرمربی تیم والیبال

 

ذکایی: مهرگان تیمی دست و پا بسته نخواهد بود

به گزارش روزپلاس، نقی ذکایی درمورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل گیتی‌پسند در شهر اصفهان و در هفته سوم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما تازه وارد لیگ برتر شده‌ایم و انتظارات مردم از تنها نماینده مازندران در لیگ بالاست، به خاطر همین مسئله مسئولیت سنگینی را روی دوش خود احساس می‌کنیم.

سرمربی تیم والیبال مهرگان نور ادامه داد: تیم مقابل ما، جوان و پرتلاش بود و پس از دو بازی در رده سوم جدول جای داشت. بازیکنان ما در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند و برای کسب پیروزی تلاش کردند. 

ذکایی به تمجید از شاگردانش پرداخت و گفت: تیم ما جوان و جنگنده است و شاید خیلی‌ها باور نکنند، ولی من این قول را می‌دهم که از بازیکنان تیم مهرگان نور، زیاد خواهید شنید. ما 80 روز پیش از آغاز لیگ، تمرین‌ها را شروع کردیم. ما روز به روز هماهنگ‌تر می‌شویم و در هفته‌های بعد از این بازیکنان، نتایج بهتری خواهید دید. 

وی همچنین تصریح کرد: حامی مالی تیم در این شرایط اقتصادی بیش از 40 میلیارد تومان برای سالن، خوابگاه، کفپوش و تجهیزات هزینه کرده است و من جا دارد علاوه بر ایشان از سرپرست تیم و رئیس هیئت هم تشکر کنم. خوابگاه تیم ما با این هزینه به هتل تبدیل و ارتفاع سقف سالن‌مان نیز چهار متر اضافه شده است.

ذکایی اضافه کرد: مدیرعامل باشگاه به من اختیار تام داده است تا روی بازیکنان نوجوان و جوان، برنامه‌ریزی کنم و این جزو اهداف باشگاه ماست. ما با بازیکنان جوان و بومی برای حمایت از آنها، قراردادهای سه ساله می‌بندیم و دوست داریم در نور، پایگاه والیبال تشکیل دهیم. ما 30 درصد قرارداد بازیکنان و 10 درصد سهم فدراسیون را نیز پرداخت کرده‌ایم تا بازیکنان دغدغه‌ای نداشته باشند. 

وی در پایان گفت: ما تیم دست و پا بسته نخواهیم بود و در هر بازی تا امتیاز 25 می‌جنگیم تا از اعتبار والیبال نور و مازندران دفاع کنیم. 

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn