کد خبر : 114597
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۳۱
22 بازدید

ساعت دقیق دیدار پرسپولیس_ السد قطر در لیگ نخبگان آسیا

ساعت دقیق دیدار پرسپولیس_ السد قطر در لیگ نخبگان آسیا

به گزارش شمانیوز: پرسپولیس در چهارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم السد قطر خواهد رفت. بر اساس گفته‌ها سرمربی پرسپولیس در این بازی یک سورپرایز خواهد داشت. دیدار پرسپولیس و السد قطر ۳۰ مهر ماه برگزار می‌شود. پرسپولیس و السد یکی از تیمهایی است که این روزها برای خیلی از فوتبال دوست ها سوالات


به گزارش شمانیوز: پرسپولیس در چهارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم السد قطر خواهد رفت. بر اساس گفته‌ها سرمربی پرسپولیس در این بازی یک سورپرایز خواهد داشت. دیدار پرسپولیس و السد قطر ۳۰ مهر ماه برگزار می‌شود. پرسپولیس و السد یکی از تیمهایی است که این روزها برای خیلی از فوتبال دوست ها سوالات زیادی را ایجاد کرده است. پرسپولیس و السد تا به امروز توجه خیلی از مردم را به خودش جلب کرده است. پرسپولیس و السد توانسته برای مردم سوالات زیادی را ایجاد کند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سرخ پوشان این بار زودتر از همیشه راهی دوحه شده تا با شرایط آب و هوایی محل مسابقه آشنایی بیشتری پیدا کنند. ضمن این که تمرین در زمین های نرم و یکدست ورزشگاه های قطری فرصت بیشتری برای طراحی بهتر تمرینات به گاریدو و دستیارانش خواهد داد. از این رو با توجه به این که دیدار پرسپولیس و السد روز ۳۰ مهر برگزار می شود کاروان پرسپولیس ۴ روز زودتر یعنی روز ۲۶ مهر به کشور قطر سفر  کرده است.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد قطر در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰ در قطر برگزار می‌شود.


منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn