کد خبر : 114774
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
0 بازدید

جزییات جدید از وضعیت تابعیت کیانوش رستمی در کشور کوزوو

جزییات جدید از وضعیت تابعیت کیانوش رستمی در کشور کوزوو

به گزارش خبرورزشی و به نقل از مهر، کیانوش رستمی، وزنه‌بردار برجسته ایرانی و دارنده دو مدال المپیک، مدتی است که نامش در لیست وزنه‌برداران کشور کوزوو ثبت شده و قرار است زیر پرچم این کشور در مسابقات شرکت کند. رستمی که سال‌ها با تیم ملی ایران و فدراسیون وزنه‌برداری به مشکل خورده بود، پس

به گزارش خبرورزشی و به نقل از مهر، کیانوش رستمی، وزنه‌بردار برجسته ایرانی و دارنده دو مدال المپیک، مدتی است که نامش در لیست وزنه‌برداران کشور کوزوو ثبت شده و قرار است زیر پرچم این کشور در مسابقات شرکت کند. رستمی که سال‌ها با تیم ملی ایران و فدراسیون وزنه‌برداری به مشکل خورده بود، پس از ناکامی در رسیدن به المپیک توکیو و بازی‌های جهانی، تصمیم به جدایی گرفت. او اکنون در تلاش است تا مجوزهای لازم را از مسئولان ورزش ایران برای نمایندگی کوزوو کسب کند و مدعی است که حتی بدون رضایت‌نامه نیز می‌تواند در مسابقات جهانی حضور یابد.

 طبق پیگیری‌ها مشخص شد کیانوش رستمی از یک سال و نیم پیش برای حضور در این کشور اقدام کرده و حتی مردادماه پاسپورت کشور کوزوو را دریافت کرده و از یک سال گذشته هم در بازه زمانی حوضچه دوپینگ برای این کشور تست می‌داده، حتی با پیگیری مشخص شده که قرارداد کیانوش رستمی با فدراسیون کوزوو ۱۰ ساله است و یکی از امتیازهایی که به او داده‌اند این است که تا زمانی که خودش بتواند وزنه بزند و در مسابقات مختلف روی تخته برود؛ اما بعد از آن هر زمانی که دیگر به لحاظ سنی نتوانست وزنه بزند به عنوان مربی فعالیت خود را با این کشور ادامه خواهد داد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn