کد خبر : 114915
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
0 بازدید

عبدالحسین کلانتری که به معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد منصوب شد کیست؟+سوابق

عبدالحسین کلانتری که به معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد منصوب شد کیست؟+سوابق

شایانیوز- آیین تکریم و‌ معارفه معاون فرهنگی پیشین و جدیدِ وزارت فرهنگ، با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز شنبه (۲۸ مهر) برگزار شد. محمدمهدی احمدی مشاور عالی وزیر فرهنگ و مدیرکل حوزه وزارتی، نیکنام حسینی‌پور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و برخی از مدیران معاونت فرهنگی از حاضران در جلسه بودند.

شایانیوز- آیین تکریم و‌ معارفه معاون فرهنگی پیشین و جدیدِ وزارت فرهنگ، با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز شنبه (۲۸ مهر) برگزار شد.

محمدمهدی احمدی مشاور عالی وزیر فرهنگ و مدیرکل حوزه وزارتی، نیکنام حسینی‌پور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و برخی از مدیران معاونت فرهنگی از حاضران در جلسه بودند.

در این مراسم از زحمات یاسر احمدوند تقدیر و عبدالحسین کلانتری به عنوان معاون فرهنگیِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

 حسین کلانتری (زاده ۱۳۴۲ در دره‌شهر) سیاستمدار ایرانی است که در دولت دوازدهم به‌عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کرد.

کلانتری دانش‌آموخته کارشناسی ارشد روان‌شناسی از دانشگاه تهران است. وی در فاصله سالهای ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام را برعهده داشت و از ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ نیز مشاور وزیر و مدیرکل امنیتی وزارت کشور بود.او در دولت اصلاحات، فرمانداری مهران، دهلران و شیروان چرداول را برعهده داشت.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn