کد خبر : 114925
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
24 بازدید

آقای پیشکسوت، هلدینگ پتروشیمی مالک استقلال است

آقای پیشکسوت، هلدینگ پتروشیمی مالک استقلال است

پیشکسوتان فوتبال استقلال معتقدند که مدیران این باشگاه باید باشگاه را رها کنند و بروند. پس از شکست ۳ بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن، هواداران و پیشکسوتان باشگاه استقلال خواهان برکناری شهریاری و سمیعی شدند و این در حالی است که استقلال در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است، اما در نتایج ضعیف

پیشکسوتان فوتبال استقلال معتقدند که مدیران این باشگاه باید باشگاه را رها کنند و بروند.

پس از شکست ۳ بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن، هواداران و پیشکسوتان باشگاه استقلال خواهان برکناری شهریاری و سمیعی شدند و این در حالی است که استقلال در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است، اما در نتایج ضعیف بوده و هلدینگ خلیج فارس و هیئت مدیره رای به برکناری جواد نکونام دادند.

نکته جالب اینجاست که هر روز پیشکسوتان این باشگاه در مصاحبه‌های تند، خواهان کنار رفتن شهریاری و سمیعی و برخی مدیران هلدینگ هستند.

مهدی پاشازاده به تازگی در مورد مدیران استقلال گفته است: آقایان واقعا خجالت بکشید! شما الان باید پاسخگوی هواداران و پیشکسوتان باشید. بیایید مصاحبه کنید. خواسته هواداران را هم در ورزشگاه شنیدید. باز هم قصد رفتن ندارید؟ من جای شما بودم از خجالت آب می‌شدم. قطعا منافعی دارید که برایتان خیلی مهم است.

اینکه شهریاری و سمیعی بروند یا نروند به نظر مستقیم هلدینگ بر می‌گردد، چرا که آنها مالک باشگاه استقلال هستند، اما جالب‌تر اینکه پاشازاده مدعی شده است که حتما منفعتی دارند.

آقای پاشازاده آیا مالک بدون منفعت اقدام به خریداری باشگاه استقلال کرده است؟ قطعا اینظور نیست و منفعت در کار است و دورانی که با تجمع مقابل وزارت ورزش خواستار تغییرات می‌شدند زمانی بود که استقلال دولتی بود نه امروز که سهام این باشگاه واگذار شده است.

آیا مصاحبه‌ها علیه جواد نکونام و شرایط استقلال از سوی برخی پیشکسوتان بدون منفعت بود؟ آیا دنبال رسیدن به صندلی سرمربیگری نبودند؟

اگر انصاف داشته باشیم مالک استقلال صد‌ها میلیارد هزینه نکرده است که هیچ منفعتی نداشته باشد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn