کد خبر : 115200
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
20 بازدید

گاریدو | بیوگرافی سرمربی تیم پرسپولیس؛ گاریدو/ گاریدو، روی کنعانی‌زادگان را زمین انداخت

گاریدو | بیوگرافی سرمربی تیم پرسپولیس؛ گاریدو/ گاریدو، روی کنعانی‌زادگان را زمین انداخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس، کارلوس گاریدو سرمربی تیم پرسپولیس اصالتا اسپانیایی میباشد. کارلوس گاریدو تا به امروز ذهن خیلی از مردم را درگیر خود کرده است. پرسپولیسی ها به دنبال نتیجه بازی پیشرو هستند. کارلوس گاریدو به دنبال جاسوس در رختکن تیم میباشد. گاریدو با بازیکنان حواشی زیادی ایجاد کرده است. برای با خبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس، کارلوس گاریدو سرمربی تیم پرسپولیس اصالتا اسپانیایی میباشد. کارلوس گاریدو تا به امروز ذهن خیلی از مردم را درگیر خود کرده است. پرسپولیسی ها به دنبال نتیجه بازی پیشرو هستند. کارلوس گاریدو به دنبال جاسوس در رختکن تیم میباشد. گاریدو با بازیکنان حواشی زیادی ایجاد کرده است. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر ساناپرس را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

زندگی شخصی و بیوگرافی کارلوس گاریدو

سرمربی پرسپولیس خوان کارلوس گاریدو به انگلیسی juan carlos garrido و با نام کامل خوان کارلوس گاریدو فرناندز در بیستمین بیست و نهمین روز ماه مارس سال ۱۹۶۹ در والنسیا اسپانیا متولد شد. برای شناخت خانواده، فرزندان و همسر گاریدو به تصاویر منتشر شده در اینستاگرام خوان کارلوس گاریدو میتوان رجوع کرد.

گاریدوگاریدو

گاریدو

کودکی خوان کارلوس گاریدو

گاریدو ازدواج کرده و متاهل است و از این ازدواج ۳ فرزند دارد که دو ۲ پسر او در سن نوجوانی و دخترش در سن کودکی هستند.

او سرمربی‌گری را با تیم فوتبال ال پویگ آغاز کرد ولی با ویارئال بی به شهرت رسید؛ یک فصل به عنوان سرمربی تیم اصلی این تیم فوتبال فعالیت کرد و سپس به کلوب بروژ پیوست و در یک دوره ۱ ساله در آنجا به سرمربی گری پرداخت.

مهم‌ترین بخش فعالیت گاریدو در عرصه فوتبال زمانی بود که به عنوان سرمربی تیم فوتبال رئال بتیس اسپانیا انتخاب شد اما پس از کسب نتایج ناامیدکننده و شکست‌های پی در پی در رقابت‌های لیگ، از این تیم اخراج شد.

گاریدو بعد از این اتفاق، به الاهلی مصر پیوست و از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ به عنوان سرمربی این تیم فعالیت کرد. مدت کوتاهی بعد، فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ را با باشگاه فوتبال الاتفاق سپری کرد و بعد از آن و بین سالهای ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹، به عنوان سرمربی الرجا کازابلانکا مراکش فعالیت کرده و دو موفقیت قابل قبول با این تیم به دست آورد.

سرمربی فعلی پرسپولیس تهران در سال ۲۰۱۹ به مدت کوتاهی به عنوان سرمربی العین مشغول به کار شد، اما همکاری او با این باشگاه پایان زودهنگامی داشت و حالا سال ۲۰۲۴ را با تیم پرسپولیس تهران بسته و طرفداران این تیم منتظر عملکرد موفق و خوب این سرمربی اسپانیایی تیم شان هستند./نمناک

گاریدو به دنبال رونمایی از دو ستاره جدید پرسپولیس!

نخستین تمرین پرسپولیس در قطر و پیش از دیدار مقابل السد، برگزار شد.

سرخپوشان ایران که برای تقابل با السد در دوحه حضور دارند امشب نخستین تمرین خود را در این شهر انجام دادند.

سرخپوشان پیش از عزیمت به سمت محل تمرین در یک جلسه فنی شرکت کردند.

تمرین از ساعت ۱۸ و در زمین شماره دو باشگاه السد آغاز شد.

– دروازه‌بان‌ها در ابتدا جداگانه زیر نظر انیسیو تمرین کردند.

راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که کریم باقری و سیدجلال حسینی نیز پابه‌پای بازیکنان تمرین کردند.

حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و فوتبال درون تیمی با چاشنی مرور چند تاکتیک بخش‌های بعدی این تمرین بود.

دو نماینده از باشگاه السد با حضور در تمرین به عوامل پرسپولیس خوش‌آمد گفتند.

ده هوادار ایرانی نیز با رساندن خود به زمین تمرین السد شاهد کار سرخپوشان بودند.

تمرین امروز پرسپولیس بعد از ۷۰ دقیقه به پایان رسید و سپس سرخپوشان به هتل محل اقامت خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: دستیار گاریدو امشب السد را آنالیز می‌کند/پارسینه

بمب نقل و انتقالاتی که وارد لیست سیاه گاریدو شد

ر دنیای پرشور و هیجان فوتبال، انضباط یکی از اصول بنیادی برای موفقیت تیم‌ها به شمار می‌رود. در این زمینه، تصمیم خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، برای جریمه سعید صادقی به دلیل بی‌انضباطی، بازتابی از اهمیت انضباط در تیم‌های حرفه‌ای است. گاریدو نشان داده که هرگونه بی‌نظمی را در تیمش تحمل نخواهد کرد، حتی اگر این موضوع به حذف بازیکنان بااستعداد منجر شود.
کاروان پرسپولیس درحالی راهی قطر شد که با تصمیم گاریدو سعید صادقی این تیم را همراهی نکرد. به نظر می‌رسد این تصمیم سرمربی پرسپولیس به خاطر مسائل انضباطی بوده است. چند روز قبل که پرسپولیس در جریان دیداری دوستانه به مصاف تیم امید خود رفته بود، گاریدو تصمیم می‌گیرد سعید صادقی را در ترکیب تیمش قرار ندهد و در ادامه صادقی بدون اجازه کادر فنی به رختکن می‌رود و لباس شخصی پوشیده و به روی سکوها می‌رود. این موضوع با واکنش گاریدو همراه شده و سرمربی اسپانیایی هافبک تیمش را کنار گذاشته است.
خودداری صادقی از رعایت دستورات سرمربی و تعویض غیرمجاز لباسش، نشان‌دهنده نارضایتی و عدم پایبندی او به قواعد تیم بود. این رفتار نه تنها بر انضباط گروهی تأثیر منفی می‌گذارد، بلکه می‌تواند هم‌تیمی‌های او را نیز تحت تأثیر قرار دهد و به همین دلیل گاریدو که قبلاً هم نشان داده روی نظم تیمی حساس است، نام این بازیکن را از لیست بازی السد خط زد و حتی شنیده می‌شود این وینگر در لیست سیاه مربی پرسپولیس قرار دارد. در نهایت می‌توان گفت که انضباط در فوتبال نه تنها عامل کلیدی برای موفقیت است، بلکه ویژگی‌هایی چون انضباط معنایی واقعی در ساختار تیمی و روحیه بازیکنان نیز دارد. تصمیمات گاریدو در این زمینه نشان‌دهنده عزم او برای ساختن یک تیم موفق با پایه‌های محکم انضباطی است و این می‌تواند در آینده به ثمر بنشیند./خبر آنلاین

گاریدو، روی کنعانی‌زادگان را زمین انداخت

کاروان پرسپولیس متشکل از ۲۴ بازیکن در حالی روز پنجشنبه عازم دوحه شد که اوستون اورونوف و محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل مصدومیت و سعید صادقی به خاطر تنبیه انضباطی غیبت داشتند.

در این بین وضعیت کنعانی‌زادگان برای همه مشخص است و او حداقل سه هفته دیگر زمان می‌برد تا شرایط بازی کردن را پیدا کند‌. این بازیکن قصد داشت سرخپوشان را در سفر به قطر همراهی کند که گاریدو با این مسئله مخالفت کرده و خواستار ماندنش در تهران و پشت‌سر گذاشتن دوره درمانی‌اش شد./برترینها

گاریدو به دنبال جاسوس در رختکن تیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید روی نظم و رفتار حرفه ای بازیکنان تصمیم به کنار گذاشتن هافبک این تیم گرفت تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای بازی با السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان راهی دوحه شده است که کاروان این تیم علاوه بر محمدحسین کنعانی زادگان و اوستون ارونوف که مصدوم هستند سعید صادقی را هم در اختیار ندارد.

صادقی در بازی دوستانه بزرگسالان مقابل امیدهای سرخپوشان در ترکیب قرار نگرفت تا همین امر باعث اعتراض او و سرپیچی از نشستن روی نیمکت تیم شود و با لباس شخصی در جایگاه تماشاگران بنشیند.
همین موضوع باعث خروج او از لیست پرسپولیس برای بازی با السد قطر شد تا در اختیار باشگاه قرار بگیرد.
گاریدو نه تنها نسبت به رفتار صادقی کوتاه نیامد بلکه اعلام کرد این بازیکن یکی از گزینه‌های قطعی خروج از لیست تیم است و تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد. صادقی که ابتدای فصل قصد جدایی از پرسپولیس را داشت حالا برای نیم فصل جاری باید برنامه ریزی کند تا در صورت عدم رضایت سرمربی نسبت به بازگشت، تیم جدید خود را انتخاب کند. سرمربی اسپانیایی نه تنها صادقی را در لیست خروج قرار داده است بلکه هشدار جدی نسبت به رفتار دو بازیکن نامدار دیگر تیمش هم داده است که در صورت کوچک‌ترین حاشیه به سرنوشت صادقی دچار خواهند شد. این در حالی است که پرسپولیس ۸ بازی دیگر تا پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر و غیر از بازی با السد قطر، سه دیدار دیگر هم در لیگ نخبگان آسیا پشت سر خواهد گذاشت.گاریدو که نظم ویژه ای را در رختکن تیم دنبال می‌کند از انتشار خبر اخراج صادقی نیز پریشان است و می‌خواهد هرچه زودتر جاسوس رختکن را پیدا کند تا با او نیز برخورد قاطع داشته باشد.شایان ذکر است دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه سی ام مهرماه در هفته سوم لیگ نخبگان برگزار می‌شود./بهارنیوز

ساناپرس

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn