کد خبر : 115269
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
11 بازدید

اتفاقی عجیب در استقلال | موسیمانه آمد، مجیدی تبریک گفت

اتفاقی عجیب در استقلال | موسیمانه آمد، مجیدی تبریک گفت

بازدید:۲۲۱ صد آنلاین | مجیدی پیشنهاد بازگشت به استقلال را رد کرد، اما به موسیمانه تبریک گفت. به گزارش صد آنلاین،شب گذشته پس از شکست تلخ و سنگین استقلال در خانه مقابل ذوب‌آهن، باشگاه استقلال با اقدامی فوری و استراتژیک خبر توافق با پیتسو موسیمانه، سرمربی سرشناس آفریقایی، را اعلام کرد. بدین ترتیب، سهراب بختیاری‌زاده که

اتفاقی عجیب در استقلال | موسیمانه آمد، مجیدی تبریک گفت

بازدید:۲۲۱

صد آنلاین | مجیدی پیشنهاد بازگشت به استقلال را رد کرد، اما به موسیمانه تبریک گفت.

به گزارش صد آنلاین،شب گذشته پس از شکست تلخ و سنگین استقلال در خانه مقابل ذوب‌آهن، باشگاه استقلال با اقدامی فوری و استراتژیک خبر توافق با پیتسو موسیمانه، سرمربی سرشناس آفریقایی، را اعلام کرد. بدین ترتیب، سهراب بختیاری‌زاده که مدتی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت استقلال نشسته بود، به‌زودی جای خود را به موسیمانه خواهد داد.

 

این سرمربی باتجربه که به‌ویژه در قاره آفریقا افتخارات زیادی را کسب کرده، اکنون به عنوان امید اول هواداران استقلال برای عبور از روزهای سخت و بازگرداندن تیم به مسیر موفقیت شناخته می‌شود.

 

واکنش جالب فرهاد مجیدی به حضور موسیمانه

در پی اعلام رسمی این خبر، فرهاد مجیدی، سرمربی سابق و اسطوره باشگاه استقلال، با انتشار یک استوری در فضای مجازی به موسیمانه بابت حضور در این باشگاه تبریک گفت. این رفتار، در حالی اتفاق افتاد که مجیدی یکی از گزینه‌های اصلی برای جایگزینی جواد نکونام پس از برکناری او از سرمربی‌گری استقلال بود.

 

حتی پس از شکست استقلال در دربی، مذاکراتی میان مدیران باشگاه استقلال و مجیدی در دبی انجام شد، اما در نهایت مجیدی تصمیم گرفت به این پیشنهاد پاسخ منفی دهد و بازگشت او به استقلال پس از حدود دو سال منتفی شد. اما هفت مقدس هواداران استقلال، در اقدامی شایسته و برخلاف برخی از گمانه‌زنی‌ها، با روحیه‌ای حرفه‌ای و احترام به سرمربیان قبلی و جدید این تیم، حضور موسیمانه را نیز به رسم احترام تبریک گفت.

 

این رفتار از مجیدی که در سال‌های اخیر همواره پس از انتصاب هر سرمربی جدید استقلال، حتی اگر رابطه خوبی با او نداشته، به رسم ادب به آنها تبریک گفته، بار دیگر نشان از شخصیت حرفه‌ای و احترام او به ساختار باشگاه دارد.

 

موسیمانه، امید استقلال برای خروج از بحران

پیتسو موسیمانه، که سابقه هدایت تیم‌هایی چون الاهلی مصر و کسب افتخارات بزرگی در سطح قاره آفریقا را دارد، اکنون با چالش بزرگی در ایران روبه‌رو شده است. استقلال در شرایط حساسی قرار دارد و بعد از جدایی جواد نکونام و عملکرد ضعیف در هفته‌های اخیر، به شدت به سرمربی‌ای با تجربه و سابقه درخشان برای بازگشت به مسیر موفقیت نیاز داشت.

 

با انتصاب موسیمانه، هواداران استقلال امیدوارند که این تیم بتواند با تجربه و دانش او از این شرایط دشوار عبور کند و در مسابقات داخلی و بین‌المللی به موفقیت‌های مورد انتظار دست یابد.

 

چرا فرهاد مجیدی به استقلال برنگشت؟

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از هواداران استقلال را به خود مشغول کرده، این است که چرا فرهاد مجیدی که آخرین قهرمانی لیگ برتر را با استقلال به‌دست آورد و همچنان مورد علاقه هواداران است، پیشنهاد بازگشت به استقلال را رد کرد. مجیدی که در فصل بی‌نظیر خود، استقلال را بدون شکست به قهرمانی لیگ رساند و انواع رکوردها را جابه‌جا کرد، در سال‌های اخیر بیشتر در لیگ امارات فعالیت داشته و به نظر می‌رسد که تمایل دارد پروژه‌های حرفه‌ای خود را در خارج از ایران ادامه دهد.

 

وی چند ماه روی نیمکت تیم الاتحاد کلبا حضور داشت و اخیراً بدون تیم بوده است. اما طبق اطلاعات موجود، مجیدی همچنان به دنبال فرصت‌های شغلی در لیگ امارات است و در حال حاضر برنامه‌ای برای بازگشت به ایران و استقلال ندارد.

 

آینده استقلال با موسیمانه

با ورود موسیمانه به استقلال، تمامی نگاه‌ها به عملکرد این سرمربی در هفته‌های پیش‌رو معطوف شده است. آیا موسیمانه قادر خواهد بود استقلال را از بحران خارج کند و انتظارات بالای هواداران را برآورده سازد؟ تنها زمان پاسخ این سوال را خواهد داد.

 

آنچه که مسلم است، موسیمانه با کارنامه‌ای درخشان و تجربیات فراوان از فوتبال بین‌المللی وارد استقلال شده و هواداران امیدوارند او بتواند با استفاده از تجربه‌اش، تیم را به روزهای اوج بازگرداند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn