کد خبر : 115275
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
11 بازدید

روز فاجعه بار مدافع گرانقیمت در ترکیب استقلال

روز فاجعه بار مدافع گرانقیمت در ترکیب استقلال

به گزارش خبرورزشی، سامان فلاح یکی از خریدهای پر سر و صدای استقلال در نقل و انتقالات بود. مدافعی که یکی از استعدادهای فوتبال ایران بود و بارها تا آستانه لژیونر شدن هم پیش رفت، درحالی در تابستان راهی استقلال شد که مدیران این باشگاه هزینه هنگفتی برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن انجام دادند و

به گزارش خبرورزشی، سامان فلاح یکی از خریدهای پر سر و صدای استقلال در نقل و انتقالات بود. مدافعی که یکی از استعدادهای فوتبال ایران بود و بارها تا آستانه لژیونر شدن هم پیش رفت، درحالی در تابستان راهی استقلال شد که مدیران این باشگاه هزینه هنگفتی برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن انجام دادند و پول زیادی به باشگاه گل گهر پرداخت کردند.

با این حال عملکرد فلاح در بازی‌های این فصل اصلا خوب نبوده و انتقاد هواداران و پیشکسوتان استقلال را به همراه داشته است. آبی‌ها که جمعه شکست سنگینی مقابل ذوب آهن متحمل شدند، در خط دفاعی به شدت پراشتباه بودند و فلاح هم یکی از بدترین روزهای فوتبالی خود را پشت سر گذاشت.

سامان روی گل‌های اول و دوم ذوب آهن مقصر بود و نمایش پر انتقاد او صدای هواداران استقلال را درآورد. حال باید دید بختیاری زاده در بازی حساس مقابل السد باز هم به این بازیکن اعتماد خواهد کرد یا اینکه سامان نیمکت نشین خواهد شد. 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn