کد خبر : 115610
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۳۴
0 بازدید

تن‌ هاخ: فرگوسن همه یونایتد است!

تن‌ هاخ: فرگوسن همه یونایتد است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس، در هفته گذشته مشخص شد سر جیم راتکلیف در راستای هدف قبلی خود مبنی بر کم کردن هزینه‌های تیم، قرارداد سر الکس فرگوسن به عنوان سفیر باشگاه را لغو کرد تا مبلغ ۲.۱۶ میلیون پوند در سال را برای این اسطوره نپردازد و تیم صرفه‌جویی بیشتری داشته باشد. البته همراه با

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس، در هفته گذشته مشخص شد سر جیم راتکلیف در راستای هدف قبلی خود مبنی بر کم کردن هزینه‌های تیم، قرارداد سر الکس فرگوسن به عنوان سفیر باشگاه را لغو کرد تا مبلغ ۲.۱۶ میلیون پوند در سال را برای این اسطوره نپردازد و تیم صرفه‌جویی بیشتری داشته باشد. البته همراه با این حکم، چند حکم دیگر فاش شد؛ هیچ کس از این به بعد اجازه ندارد در رختکن تیم حاضر باشد. تا پیش از این، اسطوره‌ها و افراد زیادی از جمله سر الکس اجازه داشتند به رختکن تیم بروند اما از این پس تنها کادر فنی و بازیکنان منتخب برای بازی قادر به این کار هستند. با صدور حکم  جدیدحتی سر جیم راتکلیف اجازه ندارد در رختکن مزاحم تیم و بازیکنان شود تا بازیکنان و مربی با تمرکز کامل کارهایشان را به پیش ببرند. این احکام، خصوصا نپرداختن حقوق سر الکس و گرفتن دسترسی او برای رختکن و برخی تصمیم‌گیری‌ها، باعث شد نظرات مخالف و موافق فراوانی وجود داشته باشد و دعوای بزرگی در رسانه‌ها بین نظرات مخالف و موافق به وجود بیاید. به همین منظور، رسانه‌ها چنین موضوعی را با اریک تن‌هاخ مطرح کردند.

سر الکس یعنی منچستر!
اریک تن‌‌هاخ در مصاحبه پیش از بازی با برنتفورد در این مورد گفت: «البته این تصمیمات روی تیم تاثیر می‌گذارد اما هیچ کس نباید فراموش کند سر الکس معنای منچستریونایتد است. او یونایتد را به جایگاه بزرگی رساند و این شخصیت برای ما بسیار تاثیرگذار است. با این حال از طرف دیگر، ما می‌دانیم و سر الکس هم می‌داند برای پیشرفت تغییراتی را نیاز داریم؛  اینکه منچستریونایتد دوباره برنده باشد. او همیشه برای مشاوره به من کمک می‌کند و تیم فنی ما به او در کوتاه‌مدت بسیار نیاز خواهد داشت. در این مدت از او کمک گرفته‌ام و همچنان این روند ادامه دارد.»

اریک تن‌هاخ با تصمیمی که راتکلیف گرفت، اکنون کنترل بیشتری روی تیم خواهد داشت و این شاید کمکی برای پیشرفت تیمش باشد. او همچنین در مورد الکس فرگوسن گفت: «تقریبا هیچ باشگاهی در جهان وجود ندارد که انتظاراتش به اندازه منچستریونایتد و اطرافیانش باشد. این استانداردها مربوط به دوران سر الکس بوده و تمام مربیان  پس از او باید با چنین توقعاتی کنار بیایند. در حال حاضر ما نمی‌توانیم با استانداردهای او تطابق داشته باشیم اما خوشبختانه جام‌هایی را کسب کرده‌ایم؛ چیزی که تا چند سال قبل از آن برای تیم عملی نشده بود. جایگاه خوبی در جدول لیگ نداریم اما من و تیمم می‌خواهیم پیروز شویم و به جایگاه دوران سرالکس بازگردیم.»

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع: اندیشه معاصر

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn