کد خبر : 116049
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
0 بازدید

خبر خوش برای طرفداران فال‌اوت: فصل دوم در راه است

خبر خوش برای طرفداران فال‌اوت: فصل دوم در راه است

به گزارش بازیگر 360 ، تولید فصل دوم سریال پرطرفدار فال‌اوت از ماه نوامبر ۲۰۲۴ (آبان/آذر ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد. این خبر توسط لزلی اوگامز، بازیگر نقش بتی پیرسون در این سریال، در جریان رویداد کامیک-کان نیویورک اعلام شد. سریال فال‌اوت که بر اساس فرنچایز محبوب بازی‌های ویدیویی ساخته شده است، پس از پخش فصل

به گزارش بازیگر 360 ، تولید فصل دوم سریال پرطرفدار فال‌اوت از ماه نوامبر ۲۰۲۴ (آبان/آذر ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد. این خبر توسط لزلی اوگامز، بازیگر نقش بتی پیرسون در این سریال، در جریان رویداد کامیک-کان نیویورک اعلام شد.

سریال فال‌اوت که بر اساس فرنچایز محبوب بازی‌های ویدیویی ساخته شده است، پس از پخش فصل اول در ماه آوریل ۲۰۲۴ با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد و به همین دلیل، آمازون پرایم ویدیو به سرعت چراغ سبز را برای تولید فصل دوم نشان داد.

چه کسانی در فصل دوم حضور خواهند داشت؟

در فصل دوم، شاهد بازگشت بازیگران محبوب فصل اول از جمله الا پورنل در نقش لوسی مک‌لین، آرون موتن در نقش ماکسیموس، کایل مک‌لاکلن در نقش هنک مک‌لین، والتون گاگینز در نقش غول / کوپر هاوارد، زلیا مندز جونز در نقش دین، ساریتا چودری در نقش لی مولداور، مایکل امرسون در نقش دکتر سیگی ویلزیگ و لزلی اوگامز در نقش بتی پیرسون خواهیم بود.

تیم تولید

لیزا جوی، جاناتان نولان، تاد هاوارد، گراهام واگنر، آتنا ویکهام و مارگو لالیک به‌عنوان مدیران تولید و کریستال ویلان، هالی فیلیپس، جیک بندر و زک دان به‌عنوان تهیه‌کنندگان سریال فال‌اوت فعالیت می‌کنند.

انتظارات از فصل دوم

با توجه به موفقیت فصل اول و استقبال گسترده از دنیای پساآخرالزمانی فال‌اوت، انتظار می‌رود فصل دوم نیز با داستانی جذاب و هیجان‌انگیز مخاطبان را شگفت‌زده کند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn