کد خبر : 116517
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۰۳
37 بازدید

خواسته موسیمانه از مدیران استقلال چه بود

خواسته موسیمانه از مدیران استقلال چه بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس،  باشگاه استقلال به دنبال آن است که برای تقویت خط هجومی خود یک مهاجم طراز اول را جذب کند. برای با خبر شدن از جزئیات خبری استقلال ساناپرس را دنبال کنید. خواسته موسیمانه از مدیران استقلال چه بود آبی پوشان پایتخت که پس از کش و قوس های فراوان بالاخره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس،  باشگاه استقلال به دنبال آن است که برای تقویت خط هجومی خود یک مهاجم طراز اول را جذب کند. برای با خبر شدن از جزئیات خبری استقلال ساناپرس را دنبال کنید.

خواسته موسیمانه از مدیران استقلال چه بود

آبی پوشان پایتخت که پس از کش و قوس های فراوان بالاخره سرمربی جدید خود را انتخاب کرده‌اند به ونبال جذب یک مهاجم تمام کننده هستند تا مشکل خط حمله خود را برطرف کنند.

استقلالاستقلال

استقلال

با توجه به عملکرد نه چندان مطلوب آرمان رمضانی و بلانکو در هفته‌های گذشته گفته می‌شود اولین خواسته پیتسو موسیمانه سرمربی جدید آبی‌پوشان جذب یک مهاجم است تا بتواند به کمک این مهاجم بخشی از مشکل استقلال را در بخش هجومی حل کند.

در همین زمینه شنیده می‌شود این سرمربی آفریقایی نام چند بازیکن را هم به مدیران استقلال اعلام کرده و از آنها خواسته است تا زمینه حضور یکی از این مهاجمان را در جمع آبی‌پوشان فراهم کند.

باید دید مدیران استقلال که نیم نگاهی هم به سقف بودجه خود دارند خواهند توانست با توجه به محدودیت‌های مالی اعمال شده یکی از مهاجمین سرمربی جدید خود را جذب کند یا خیر!

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn