کد خبر : 116680
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
0 بازدید

مسئولان به جای توییت زدن به فکر مشکلات باشند

مسئولان به جای توییت زدن به فکر مشکلات باشند

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا صبحانه کاری امروز اتاق بازرگانی ایران با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این نشست ابتدا روسای اتاق بازرگانی استان‌ها و تشکل‌ها به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند. تاجگردون نیز پس از تائید مشکلات اقتصادی در کشور گفت: متاسفانه امروز شرایط اقتصاوی کشور

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا صبحانه کاری امروز اتاق بازرگانی ایران با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست ابتدا روسای اتاق بازرگانی استان‌ها و تشکل‌ها به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

تاجگردون نیز پس از تائید مشکلات اقتصادی در کشور گفت: متاسفانه امروز شرایط اقتصاوی کشور به گونه‌ای شده که تعارض بین منافع بخش خصوصی و دولت بیشتر شده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به استفاده زیاد مسؤلان اقتصادی از فضای مجازی برای ارائه نظرات و مواضع خود گفت: مسائل کشور باید از فضای توییتی خارج شود.  

وی ادامه داد: در بودجه نمی‌شود توقع داشت همه مسائل را حل کرد، اما مسائل اصلی که مطرح می‌شود را باید مد نظر داشت.

وی افزود: تعارض منافع میان بخش خصوصی و دولتی زیاد شده است و چالش سنگینی در بخش‌هایی مانند برق و نحوه محاسبه خدمات دولتی ایجاد شده است.

رییس کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص ارز، نوع تخصیص ارز و پیمان سپاری ارزی از جمله مسائلی است که باید در ابتدا باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد:برای تعیین نرخ ارز باید منافع همه بخش‌ها در نظر گرفته شود، زیرا در این بخش میام مردم و فعالان اقتصادی نیز تعارض منافع وجود دارد.

وی با اشاره به استفاده زیاد مسؤلان اقتصادی برای ارایه نظراتشان از شبکه‌های مجازی گفت: مسائل کشور باید از فضای توییتی خارج شود و با مسائل بخش خصوصی آشنا شوند.

تاجگردون گفت: از پیشنهادات اتاق و فعالان اقتصادی در کمیسیون برنامه و بودجه استفاده می‌شود. 

 

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn