کد خبر : 117480
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۷:۵۰
27 بازدید

آشتیانی: گل السد با اشتباه ژوائو به دست آمد/ جای علیپور در وینگر راست نیست

آشتیانی: گل السد با اشتباه ژوائو به دست آمد/ جای علیپور در وینگر راست نیست

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم ژوائو روی گلی که پرسپولیس از السد خورد مقصر بود. اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره شکست سرخپوشان برابر تیم السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس بازی را خوب

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم ژوائو روی گلی که پرسپولیس از السد خورد مقصر بود.

اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره شکست سرخپوشان برابر تیم السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس بازی را خوب شروع  و به خوبی پرس کرد. شاید بازی دادن علی علیپور در پست وینگر راست و دور شدن این بازیکن از دروازه حریف اشتباه گاریدو بود، چون علیپور به طور کلی از جریان بازی در آمده بود به جز تک  ارسالی که انجام داد. علاوه بر این،  لوکاس ژوائو  بد بازی کرد، موقعیت هدر داد و نیمه اول موقعیت تک به تک را گل نکرد و روی گلی که پرسپولیس  خورد او مقصر بود، چون به جای اینکه بازیکن حریف را بگیرد ، رفته بود و  مرتضی پور علی گنجی را گرفته بود و وقتی از پشت به پورعلی گنجی خورد آن هم نتوانست توپ را دفع کند و توپ به پای مهاجم حریف خورد و او هم توانست گل بزند.  

او افزود:  تیم پرسپولیس در کانال‌های کناری خیلی خوب بود و سهیل صحرایی که به بازی آمد یکی از جوانان آینده دار پرسپولیس خواهد شد و من فکر نمی‌کردم آن قدر خوب بازی کند. البته سرخپوشان چپ و راست توپ ارسال می‌کردند، اما بازیکنی نبود تا این توپ‌ها را قطع کند و به گل تبدیل کند. به نظرم ژوائو جزو آن دست از مهاجمانی هست که به درد پرسپولیس نمی‌خورد. ما از زمانی که لوکادیا را از دست دادیم بعد از آن ندیدیم که پرسپولیسی‌ها  یک مهاجم خوب بگیرند.  

آشتیانی درباره اینکه تیم السد قطر را چطور دیده است، گفت: گل السد با اشتباه ژوائو به دست آمد چرا که  توپ ساده‌ای که می‌توانستند دفع کنند،   ژوائو  به پورعلی گنجی برخورد کرد و توپ به مهاجم السد رسید و او هم وارد دروازه پرسپولیس کرد.   تیم قطری شانس زیادی نداشت.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان مصدومان زیادی می‌دهند، گفت: به هر حال فشار بازی‌ها زیاد است و  پرسپولیس پشت سرهم بازی دارد و  سرخپوشان هم در  لیگ نخبگان آسیا و هم  در لیگ برتر  باید بازی کنند و فشار بازی‌ها طبیعی است. بدنسازی پرسپولیس پرفشار بوده است، اما این تیم از لحاظ بدنی نسبت به همه تیم‌ها بهتر است برای اینکه هیچ تیمی مثل پرسپولیس به این صورت پرس نمی‌کند. ژوائو مشکل پرسپولیس در بازی با السد بود و واقعا افتضاح بود. به نظرم ژوائو با السد بود و کمک به پرسپولیس نمی‌کرد و به دفاع‌های السد  کمک می‌کرد.  

آشتیانی درباره اینکه سرخپوشان فرصت‌های زیاد گلزنی را از دست دادند، بیان کرد: پرسپولیس از اول فصل مشکل موقعیت سوزی داشته است. مربی باید در این باره کار کند. وقتی به بازیکن ۵۰ میلیارد تومان دادند باید توپ‌های ساده را بتواند گل کند. واقعا پرسپولیس خیلی بهتر از السد بود.  

او درباره اینکه شرایط پرسپولیس در جدول رده بندی بد شده است، اظهار کرد: بله، اگر هم از گروهش صعود کند به تیم‌های اول گروه‌های دیگر می‌خورد. به نظرم پرسپولیس می‌تواند صعود کند، چون ۸ تیم از ۱۲ تیم به مرحله بعد راه می‌یابند. من فکر می‌کنم  از بین الشرطه عراق، الریان و استقلال،   یکی از این تیم‌ها صعود نمی‌کند.  

آشتیانی درباره اینکه به نظرش استفلال هم به مرحله بعدی صعود نمی‌کند، گفت: به نظرم با این وضعیتی که استقلال دارد  و آشفته بازاری که در این تیم به وجود آمده، کار ش برای صعود از گروهش سخت است.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه ارنج پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: گاریدو با سیستمی که در زمین مسابقه گذاشته بود علیپور را از جریان بازی انداخته بود و ژوائو در کنار علیپور می‌توانستند در کنار هم و نزدیک به هم باشند. وقتی سرمربی پرسپولیس دید که ژوائو بد بازی می‌کند باید زودتر او را تعویض می‌کرد و عیسی آل کثیر دیگر توپی به دستش نرسید که استفاده کند.  

او در پایان گفت: امید عالیشاه و میلاد محمدی در این بازی خیلی خوب بازی کردند و  بهترین بازیکنان زمین بودند. به نظرم جای علیپور در آنجا نیست و اصلا نمی‌تواند در وینگر راست بازی کند و باید نزدیک دروازه باشد.   

خبرنگار: مریم طایفه 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn