کد خبر : 117751
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
2 بازدید

شطرنج اسپانیایی‌ها به ضرر نماینده ایران/ پرسپولیس چگونه بازنده شد

شطرنج اسپانیایی‌ها به ضرر نماینده ایران/ پرسپولیس چگونه بازنده شد

به گزارش روزپلاس، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در حالی با شکستی دیگر برای سرخپوشان پایتخت همراه شد که آمار این بازی نشان از تساوی ارقام دو تیم در شوت به دروازه، تعداد پاس و درصد پاس‌های صحیح دارد. خوان کارلوس گاریدو که جمله‌های تکراری خود در توجیه باخت این تیم را به

شطرنج اسپانیایی‌ها به ضرر نماینده ایران/ پرسپولیس چگونه بازنده شد

به گزارش روزپلاس، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در حالی با شکستی دیگر برای سرخپوشان پایتخت همراه شد که آمار این بازی نشان از تساوی ارقام دو تیم در شوت به دروازه، تعداد پاس و درصد پاس‌های صحیح دارد.

خوان کارلوس گاریدو که جمله‌های تکراری خود در توجیه باخت این تیم را به عدم دقت در امر گلزنی اختصاص داد و گفت: «موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم. قبول داریم السد تیم خوبی است و بازی خوبی انجام داد ولی واقعاً باورش سخت است که چطور این موقعیت‌ها گل نشد.»

بدون شک لوکاس ژوائو که دو موقعیت مهم گلزنی تیمش را از دست داد نمره ضعیفی را همچون فرشاد احمدزاده در طول دقایقی که به میدان رفت می‌گیرند. این در حالی است که آمار منتشر شده پس از این بازی و مرور دیدار دو تیم نشان می‌دهد گندوز دروازه بان سرخ‌ها نیز کار سختی در پیش داشت و توانست سه موقعیت گلزنی را از میزبان قطری بگیرد.

شطرنج اسپانیایی‌ها به ضرر نماینده ایران/ پرسپولیس چگونه بازنده شد

آمار بازی پرسپولیس و السد نشان می‌دهد شاگردان سانچس ۵۱ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند. همچنین آنها ۳۸۳ پاس به همدیگر دادند که دقت ۸۰ درصدی داشت. این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس نیز ۳۶۹ پاس به همدیگر دادند که آمار نزدیک دو تیم را نشان می‌دهد.

سرخ‌ها امید به گل بیش از ۲ را داشتند اما السدی ها با وجود اینکه تنها ۰.۸۴ شانس گلزنی داشتند توانستند به سه امتیاز این بازی برسند.

السد در این بازی ۶ کرنر داشت که یکی از آنها منجر به تک گل سه امتیازی شد. شاگردان گاریدو در پرسپولیس چهار موقعیت داشتند که هیچ کدام تبدیل به گل پیروزی نشد.

آماری که نشان می‌دهد السد کاملا هوشمندانه توانست به مهم‌ترین درخواست خود بابت کسب سه امتیاز برسد و گاریدو نتوانست در تقابل با اندیشه‌های همتای اسپانیایی خود کاری کند و پرسپولیس در حسرت پیروزی در لیگ نخبگان آسیا باشد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn