کد خبر : 118004
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
2 بازدید

رقابت‌های کشتی‌فرنگی امیدهای جهان/ سه شاگرد رنگرز به نیمه‌نهایی رسیدند

رقابت‌های کشتی‌فرنگی امیدهای جهان/ سه شاگرد رنگرز به نیمه‌نهایی رسیدند

به گزارش خبرگزاری برنا، سه ملی پوش ایران در آلبانی به نیمه نهایی رسیدند. در پایان مسابقات نوبت صبح این رقابت‌ها که به میزبانی آلبانی در حال برگزاری است، علی احمدی وفا در ۵۵ کیلوگرم، یاسین یزدی در ۸۷ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. نتایج کشتی

به گزارش خبرگزاری برنا، سه ملی پوش ایران در آلبانی به نیمه نهایی رسیدند.

در پایان مسابقات نوبت صبح این رقابت‌ها که به میزبانی آلبانی در حال برگزاری است، علی احمدی وفا در ۵۵ کیلوگرم، یاسین یزدی در ۸۷ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم، علی احمدی وفا پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ایوان استفانسکی از اوکراین را شکست داد و سپس آدام اولباشف از روسیه را با نتیجه ۷ بر یک از پیش‌رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با ویشواجیت موری از هند کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، عرفان جرکنی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر تینو اویالا از فنلاند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ از سد آتسمیر بیژویف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب ویتالی اریومنکو از مولداوی شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم، علی اسکو در دور اول با نتیجه ۸ بر یک سیمون بورکینهاگین از سوئد را برد و سپس با نتیجه ۹ بر یک مقابل الکساندرین گوتو قهرمان سال گذشته از مولداوی مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد، تا بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، یاسین یزدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آدام کارژیولا از لهستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک و در ادامه مقابل تورپال بیسلطانوف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از دانمارک با نتیجه ۶ بر ۲ (دیسکالیفه) به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدی در این مرحله به مصاف مارسل استرکنبورگ از هلند می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، فردین هدایتی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر موحامت باکیر از ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۴ میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین را مغلوب کرد و سپس نتیجه ۵ بر صفر پاول هلینچوک از بلاروس را از پیش‌رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با کوپانی لازلو از مجارستان کشتی می‌گیرد.

 انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn