کد خبر : 118758
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
0 بازدید

کارگردان «برادران لیلا» یک تئاتر با بازی پسر آتیلا پسیانی روی صحنه می‌برد

کارگردان «برادران لیلا» یک تئاتر با بازی پسر آتیلا پسیانی روی صحنه می‌برد

همشهری آنلاین: سعید روستایی که برای سه فیلم اول او یعنی «ابد و یک روز»، «متری شیش و نیم» و «برادران لیلا» با استقبال تماشاگران منتقدان مواجه شدند، حالا قصد دارد تهیه‌کنندگی در تئاتر را هم امتحان کند. نمایش «با خشم به گذشته نگاه کن» را فضل‌اله عمرانی می‌کند و بازیگران آن مرجان اتفاقیان، خسرو

همشهری آنلاین: سعید روستایی که برای سه فیلم اول او یعنی «ابد و یک روز»، «متری شیش و نیم» و «برادران لیلا» با استقبال تماشاگران منتقدان مواجه شدند، حالا قصد دارد تهیه‌کنندگی در تئاتر را هم امتحان کند. نمایش «با خشم به گذشته نگاه کن» را فضل‌اله عمرانی می‌کند و بازیگران آن مرجان اتفاقیان، خسرو پسیانی، ندا جبرائیلی و مازیار سیدی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «با خشم به گذشته نگاه کن» را محمد زارعی نوشته و دراماتورژ و مشاور کارگردان آن مازیار سیدی است. این نمایشنامه بر اساس متن «با خشم به گذشته بنگر» نوشته‌ جان آزبرن نوشته شده است.

«با خشم به گذشته نگاه کن» این روزها در حال تمرین و آماده‌سازی اجرا است و در روزهای پایانی آبان‌ ۱۴۰۳ روی صحنه می‌رود.

البته این تنها فعالیت سعید روستایی در این روزها نیست. گویا او فیلمنامه جدیدی را هم در دست تولید دارد که البته موضوع آن چندان به مذاق عده‌ای خوش نیامده و هنوز حتی با اینکه تولید این فیلمنامه شروع نشده و خط داستانی‌اش هم مشخص نیست، اما این عده شروع به حمله به آن کرده‌اند. گویا نام این فیلم «زن و بچه» است و قبلا فعلا نام دو بازیگر آن پریناز ایزدیار و لیلا حاتمی عنوان شده بود. ایزدیار در دو فیلم اول روستایی با او همکاری کرده و اگر در فیلم جدید او هم جلوی دوربین برود، این سومین همکاری آنها خواهد بود. اما لیلا حاتمی نخستین باری است که با روستایی همکاری می‌کند.

فیلم آخر سعید روستایی «برادران لیلا» بود که امکان اکران در ایران نیافت و به صورت غیر قانونی منتشر شد و میلیون‌ها بیننده پیدا کرد. با توجه به محبوبیتی که این کارگردان در میان سینماروها دارد انتظار می‌رود که فیلم جدید او هم جریان سازی کند و واکنش‌های متفاوتی را سبب شود.

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn