کد خبر : 118994
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
6 بازدید

دروغ بزرگ هانسی فلیک به ژاوی!

دروغ بزرگ هانسی فلیک به ژاوی!

 این روز‌ها نام هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، نقل همه محافل ورزشی ایالت کاتالونیای اسپانیاست طوری که حتی سرمربی فصل گذشته تیم ژاوی هرناندس هم تحت تأثیر عملکرد همتای آلمانی‌اش قرار گرفته و از عملکرد او لذت می‌برد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ مصداق این موضوع هم عکسی بود که در روزهای اخیر

 این روز‌ها نام هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، نقل همه محافل ورزشی ایالت کاتالونیای اسپانیاست طوری که حتی سرمربی فصل گذشته تیم ژاوی هرناندس هم تحت تأثیر عملکرد همتای آلمانی‌اش قرار گرفته و از عملکرد او لذت می‌برد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ مصداق این موضوع هم عکسی بود که در روزهای اخیر ژاوی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و او و دو فرزندش را کنار هانسی فلیک در منزل کاپیتان پیشین بارسلونا نشان می‌داد. با این تصویر ژاوی پیامی مهم به همه رسانه‌ها داد؛ اینکه او هیچ خصومتی با جانشین خود ندارد و کینه‌ای از بارسایی‌ها به دل نگرفته است. اکنون اما مشخص شده که ژاوی با وجود شنیدن یک دروغ از فلیک حاضر شده پذیرای او باشد و نشان دهد که مشکلی با این مرد آلمانی ندارد.

طبق گزارش پایگاه خبری اتلتیک آمریکا؛ ژاوی و فلیک در واقع از ماه‌ها پیش با یکدیگر در ارتباط بوده‌اند، زمانی که ژاوی هنوز سرمربی بارسلونا بود و فلیک هدایت تیم ملی آلمان را برعهده داشت. ژاوی در آخرین روزهای مربیگری‌اش در بارسلونا (دقیقاً ماه می ) بلاتکلیف بود و نمی‌دانست که آیا باشگاه قصد ابقای او را دارد یا نه. آن مقطع دقیقاً همان زمانی بود که رسانه‌ها مختلف اروپایی اعلام می‌کردند که بارسلونا دو نماینده خود، دکو به عنوان مدیر ورزشی و بویان کرکیچ به عنوان مسئول هماهنگ بازیکنان، به لندن سفر کرده‌اند تا با فلیک ملاقات داشته باشند و پیشنهاد تیم کاتالان را به اطلاع او برسانند و شرایطش برای قبول این پیشنهاد را جویا شوند.

ژاوی که ظاهراً از عدم پاسخگویی کارفرمایان خود درباره آینده‌اش خسته شده بود تصمیم می‌گیرد که به فلیک پیام بدهد و صحت و سقم اخبار منتشر شده را جویا شود. فلیک اما به منظور حفظ روابطش با ژاوی در آینده، با وجود ملاقات با دکو به همتای کاتالان خود دروغ می‌گوید. گویا همین مسئله باعث نگرانی فلیک شده و به همین دلیل هم او قبل از ملاقات اخیرش با ژاوی (در دو هفته بازی‌های ملی) به او پیام می‌دهد و می‌پرسد که آیا از دست سرمربی آلمانی ناراحت است و درخواست می‌کند که با او ملاقاتی داشته باشد و ژاوی هم درخواستش را می‌پذیرد. نتیجه این می‌شود که یک ملاقات بسیار صمیمانه بین مربی سابق و فعلی بارسلونا صورت می‌گیرد و آنها پیام صلح‌شان را به دنیا مخابره می‌کنند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn