کد خبر : 119105
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
0 بازدید

جشن حافظ امسال در آذرماه برگزار می‌شود

جشن حافظ امسال در آذرماه برگزار می‌شود

به گزارش بازیگر 360 ، امید معلم، دبیر این رویداد معتبر، با اعلام این خبر، از برگزاری مراسمی باشکوه با حضور چهره‌های شاخص سینما و تلویزیون خبر داد. تجلیل از پیشکسوتان و استقبال از فیلم‌های کوتاه همانند دوره‌های گذشته، در این دوره نیز از یک هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون تجلیل خواهد شد. همچنین، با

به گزارش بازیگر 360 ، امید معلم، دبیر این رویداد معتبر، با اعلام این خبر، از برگزاری مراسمی باشکوه با حضور چهره‌های شاخص سینما و تلویزیون خبر داد.

تجلیل از پیشکسوتان و استقبال از فیلم‌های کوتاه

همانند دوره‌های گذشته، در این دوره نیز از یک هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون تجلیل خواهد شد. همچنین، با توجه به استقبال گسترده از بخش فیلم کوتاه در دوره قبل، امسال نیز فراخوانی برای دریافت آثار کوتاه منتشر خواهد شد.

آیین تئاتر و موسیقی علی معلم

علاوه بر جشن حافظ، سومین دوره آیین تئاتر و موسیقی علی معلم نیز در ماه‌های پایانی سال برگزار خواهد شد. امید معلم ابراز امیدواری کرده است که این مراسم نیز با استقبال هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی و موسیقی همراه باشد.

اهمیت جشن حافظ

جشن حافظ به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای سینمایی و تلویزیونی کشور، فرصتی است تا از تلاش‌های هنرمندان و دست‌اندرکاران این صنعت قدردانی شود. همچنین، این مراسم به معرفی آثار برتر و ایجاد انگیزه در میان هنرمندان جوان کمک می‌کند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn