کد خبر : 119265
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲:۵۵
0 بازدید

کوچکترین بیل‌مکانیکی دنیا | شش موتوره با توان حفاری بالا

کوچکترین بیل‌مکانیکی دنیا | شش موتوره با توان حفاری بالا

همشهری آنلاین – سیدسروش طباطبایی‌پور: نمونه‌اش، کوچک‌ترین بیل‌مکانیکی شش‌موتوره جهان است که «جاناتان ابوت» آن را طراحی کرده و ساخته است. بیش‌تر بخوانید: این بیل‌مکانیکی مینیاتوری که از راه دور کنترل می‌شود، می‌تواند حفاری‌هایی را انجام دهد که بیل‌مکانیکی‌های بزرگ و سنگین واقعی در دنیای حفاری از پس آنها برنمی‌آیند. این اسباب‌بازی جدی، استانداردهای جهانی

همشهری آنلاین – سیدسروش طباطبایی‌پور: نمونه‌اش، کوچک‌ترین بیل‌مکانیکی شش‌موتوره جهان است که «جاناتان ابوت» آن را طراحی کرده و ساخته است.

بیش‌تر بخوانید:

این بیل‌مکانیکی مینیاتوری که از راه دور کنترل می‌شود، می‌تواند حفاری‌هایی را انجام دهد که بیل‌مکانیکی‌های بزرگ و سنگین واقعی در دنیای حفاری از پس آنها برنمی‌آیند. این اسباب‌بازی جدی، استانداردهای جهانی ماشین‌های حفاری را هم گرفته و می‌تواند در صنعت‌ به مهندسان کمک کند.

ابوت می‌گوید که وقتی ایده ساخت این اسباب‌بازی جدی به ذهنش رسیده، بعد از طراحی، آن را با پرینترهای سه‌بعدی تولید کرده و تصویر طرح اجراشده را در شبکه‌های اجتماعی گذاشته و از دنبال‌کنندگانش خواسته برای ساخت واقعی آن، از او حمایت کنند. در این کمپین، مبلغ ۲۶۸هزار دلار جمع شد و او توانست این بیل‌مکانیکی کوچک کاربردی را در ۷۰روز بسازد.

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn