نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با حضور ۶۲۰ شرکت داخلی و خارجی آغاز شد

نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با حضور ۶۲۰ شرکت داخلی و خارجی آغاز شد

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران صبح امروز با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و مشارکت ۶۲۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش برنا، این نمایشگاه با مشارکت ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران هم اکنون در حال برگزاری است.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در فضایی به وسعت ۴۵ هزارو ۴۰۸ متر مربع برپا شده است که ۲۴ هزارو ۲۹۲ مترمربع به شرکت‌های داخلی و ۱۵۹۶.۵ مترمربع به شرکت کنندگان خارجی اختصاص دارد و شرکت‌هایی از کشور‌های چین، کره، هند، روسیه، ایتالیا، ترکیه، آلمان، تایوان، فرانسه و اسپانیا در آن حضور دارند.
بنا بر این گزارش نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران از ۳ تا ۶ آبان ماه از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر در سالن‌های ۵، ۶، ۱۸، ۳۱A، ۳۱B، ۳۵، ۳۸، ۳۸A، ۳۸B، ۴۰، ۴۱، ۴۴A، ۴۴B پذیرای حضور علاقمندان است.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با توجه به شرکت عباس علی آبادی وزیر نیرو در اجلاس وزاری انرژِی مجمع یک کمربند-یک جاده در کشور چین با حضور همایون حایری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و مدیران ارشد صنعت برق گشایش یافت.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn