کد خبر : 119664
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
1 بازدید

چهارمین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بانوان؛ قهرمانی دارابی در رده سنی نوجوانان

چهارمین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بانوان؛ قهرمانی دارابی در رده سنی نوجوانان

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، چهارمین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بانوان از صبح امروز (پنجشنبه)، ۳ آبان ماه در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. در فینال تپانچه بزرگسالان سامیه یاسی از هرمزگان در رده نخست ایستاد، زینب طوماری از

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، چهارمین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بانوان از صبح امروز (پنجشنبه)، ۳ آبان ماه در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در فینال تپانچه بزرگسالان سامیه یاسی از هرمزگان در رده نخست ایستاد، زینب طوماری از گیلان سکوی دوم را به خود اختصاص داد و لعیا محمدی از کرمانشاه عنوان سوم را به دست آورد.

در تپانچه نوجوانان ستایش سید دارابی از تهران  در رده نخست ایستاد، دنیا ارشد‌نیا از آذربایجان غربی سکوی دوم را به خود اختصاص داد و هانیه یزدان‌جو از فارس عنوان سوم را به دست آورد.

در رده سنی جوانان پریا سوری هاشمی از کرمانشاه در رده نخست ایستاد، سحر ایران دوست از فارس جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و فاطمه شکاری از اصفهان سوم شد.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn