رفع مشکلات کارکنان سکوهای نفتی با همه توان پیگیری می‌شود

به گزارش برنا، حمید بورد در نشست پایانی اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با مدیران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار کرد: تمام هم و غم ما برطرف کردن مشکلات مربوط به نیرو‌های فعال در سکو‌های نفتی است. آنها به حق سربازان خط مقدم صنعت نفت کشور هستند.

وی با اشاره به موضوع اجرای مسئولیت اجتماعی نفت در عسلویه افزود: تقاضای مردم این منطقه تامین آب شرب مورد نیاز آنهاست که در تلاشیم آن را برطرف کنیم، همچنین درباره پروژه آب شرین‌کن هم برنامه‌هایی داریم که پیگیری خواهد شد.

بهروز نعمتی، معاون پارلمانی وزیر نفت نیز در این نشست خطاب به مدیران صنعت نفت تصریح کرد: مطمئن باشید همانگونه که شور و اشتیاق خاصی به تولید انرژی کشور دارید کمیسیون انرژی مجلس نیز از شما تولیدگران حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: اعضای مختلف کمیسیون‌های تخصصی مجلس طی سال‌های گذشته به این منطقه آمده‌اند و وعده‌هایی داده‌اند، اما محقق نشده است که باید این وعده‌ها محقق شوند. 

موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اینکه بسیار خوشحالیم که دو روز در خدمت کارکنان و کارگران در تاسیسات نفتی عسلویه بودیم، اظهار کرد: بی‌شک پس از پایان این سفر در نشست‌های کمیسیون انرژی تصمیم‌های موثری خواهیم گرفت.

وی گفت: ما با همه وجود در کنار شما مجاهدان صنعت نفت هستیم، در زمینه بودجه نیز همه توان خود را به‌کار خواهیم گرفت که هیچ حقی از شما ضایع نشود.

انتهای پیام/

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn