کد خبر : 120481
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
2 بازدید

فولادشهر برای من خوش‌یمن است/ امروز فوق‌العاده بودیم

فولادشهر برای من خوش‌یمن است/ امروز فوق‌العاده بودیم

به گزارش برنا، مهدی تارتار پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، در نشست خبری این مسابقه حاضر شد و به خبرنگاران گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول فوق‌العاده بودیم، در این نیمه حتی می‌توانستیم به گل برسیم. وی افزود: در شروع

به گزارش برنا، مهدی تارتار پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، در نشست خبری این مسابقه حاضر شد و به خبرنگاران گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول فوق‌العاده بودیم، در این نیمه حتی می‌توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: در شروع نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدیم و یک گل استثنایی از مهدی تیکدری دیدیم. بعد از گل ما طبیعی بود که ذوب‌آهن بی‌محابا حمله کند. آنها تغییر سیستم دادند و به بازی مسلط شدند، اما با تغییراتی که ایجاد کردیم، توانستیم از ضدحملات‌مان استفاده کنیم و زائرکاظمین یک گل زیبای دیگر هم زد و بازی را بردیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد: فارغ از نتیجه گل‌های بازی امروز خیلی زیبا بودند و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

وی در ادامه به عملکرد خوب ساختار دفاعی تیمش اشاره کرد و گفت: شش بازی است که ما گلی دریافت نکرده‌ایم و تنها گلی هم که در بازی اول خوردیم، روی یک ضربه پنالتی بود. این نشان می‌دهد که هم در دفاع و هم در حمله ساختار خیلی خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم و تیم بهتری شویم.

تارتار در پاسخ به سؤالات خبرنگاران درباره انگیزه‌‌اش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: با نفت مسجدسلیمان هم ذوب‌آهن را شکست داده‌ام و فولادشهر ورزشگاهی خوش‌یمن برای من است. البته دو سال قبل که در ذوب‌آهن بودم، در فولادشهر پیروزی‌های خوبی به دست آوردیم و خاطرات خوبی از اصفهان و سایر شهرها دارم. این لطف خداست که در هر شهری بودم، هواداران من را مورد لطف خودشان قرار داده‌اند و به یادم هستند. من برای موفقیت تیمم همه تلاشم را می‌کنم و سعی دارم که لقمه حلال به خانه ببرم. البته گاهی اوقات هم پیش آمده است که تیمم اسیر بحران شود، اما خوشبختانه در همه تیم‌ها پایان خوبی داشتیم و این به تلاش بازیکنان و کل مجموعه باشگاه بر می‌گردد.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn