تلاش می‌کنیم از دیدار مقابل پرسپولیس دست پر برگردیم/ برای دقیقی آرزوی موفقیت دارم

میلاد فخرالدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا، در خصوص شرایطش در شمس‌آذر اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم، به نظرم انتخاب خوبی داشتم و به لحاظ فنی فکر می‌کنم به تیم خوبی آمده‌ام و از شرایط راضی‌ام.

وی در رابطه با نحوه جدایی‌اش از استقلال عنوان کرد: در مورد جایی که قبلا بوده‌ام صحبت نمی‌کنم تا حاشیه‌ای درست نشود. من سال قبل شرایط خوبی داشتم و خوب کار کردم و نیم فصل هم از استقلال و هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم که تصمیم گرفتم به استقلال بروم ولی شرایط وفق مراد من نبود و جدا شدم. برای تیم بزرگ استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدافع شمس آذر قزوین در خصوص دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی پیش رو داریم، پرسپولیس تیم بزرگی است ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. پیش بینی این بازی سخت است اما تلاش می‌کنیم از دیدار مقابل پرسپولیس دست پر و با امتیاز برگردیم. تمام توان‌مان را می‌گذاریم که ان‌شاا.. به این هدف دست پیدا کنیم.

فخرالدینی در واکنش به جدایی سعید  دقیقی از شمس آذر تصریح کرد: آقای دقیقی خودشان خواستند بروند، ایشان از نظر فنی و اخلاقی جزو مربیان خوب بودند ولی متاسفانه شرایط طوری پیش رفت که قطع همکاری کردند.  برای او در تیم جدیدش  آرزوی موفقیت دارم. ما هم کارمان را با قدرت ادامه می‌دهیم و امیدوارم روند خوبی داشته باشیم.

 انتهای پیام/

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn