مقایسه پنل های پیامکی

پنل اس ام اس مناسب اولین گام برای داشتن تبلیغات پیامکی مناسب است.یک پنل پیامکی خوب باید ویژگی های خاصی را داشته باشد تا بتواند برای شما بازدهی مناسبی داشته باشد.این نوشته،مقایسه ای کامل بین پنل پیامکی های کشور است.

در حال حاضر در کشور صد ها پنل پیامکی وجود دارد که به ارائه خدمات پیامکی می پردازند اما مناسب ترین گزینه برای ارسال پیامک تبلیغاتی کدام است؟ یک سامانه پیامکی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ در این نوشته به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

معیار های انتخاب بهترین پنل اس ام اس

معیار ها و ویژگی های مختلفی در انتخاب پنل اس ام اس وجود دارد. مهم ترین ویژگی ها و مقایسه ها هنگام انتخاب و خرید سامانه پیامکی را در این نوشته برای شما بررسی میکنیم.

تعرفه ارسال پیامک مناسب

مهم ترین ویژگی که هنگام خرید پنل پیامکی باید به آن توجه کنید تعرفه ارسال پنل پیامکی است! تعرفه ارسال پیامک یعنی هزینه ای که شما به ازای ارسال هر پیامک در سامانه پیامکی پرداخت میکنید.

هر چقدر تعرفه ارسال شما کمتر باشد هزینه های پیامکی شما نیز کمتر می شود.یک سامانه پیامکی مناسب در کنار داشتن تعرفه ارسال پیامک پایین، هزینه پیامک های بلک لیست و نرسیده به گوشی را عودت می دهد.

پشتیبانی مناسب و 24 ساعته

طبیعی است که هنگام ارسال پیامک ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید یا نیاز به راهنمایی داشته باشید. در این مرحله باید پنل اس ام اس به شما پشتیبانی قابل قبول و کاملی را ارائه دهد که مشکلات شما را برطرف کند.

پشتیبانی پنل پیامکی همواره و به صورت 24 ساعته باید پاسخگویی سوالات و مشکلات شما باشد. بنابر این هنگام انتخاب سامانه پیامکی باید در پشتیبانی پنل دقت کنید.

سهولت در استفاده از پنل پیامکی

استفاده از بهترین پنل پیامکی یا بهترین پنل اس ام اس باید برای عموم افراد آسان و ساده باشد.مشتریان و کاربران پنل اس ام اس از همه اقشار جامعه هستند بنابر این محیط باید کاربرپسند باشد.

یک پنل اس ام اس مناسب باید طوری طراحی شده باشد تا در موبایل و لپ تاپ به خوبی نمایش داده شود.

همچنین یک سامانه پیامکی مناسب باید هم ویدیو های آموزشی و هم راهنمای متنی برای کار با سامانه داشته باشد.

مقایسه پنل های پیامکی کشور

در لیست زیر تعدادی از بهترین پنل های پیامکی کشور را بررسی میکنیم و به مقایسه آنها می پردازیم.

 

پنل اس ام اس یکتاپیامک

یکتاپیامک یکی از ارائه دهندگان پنل پیامکی در کشور است که با ارائه خدمات در سطح بالا و تعرفه های معقول توانسته است مورد رضایت کاربران بسیاری باشد.

در مقایسه با سایر پنل های اس ام اس، یکتاپیامک تعرفه ارسال پایین تر و هزینه خرید پنل ارزان تری ارائه می دهد. در کنار این که پنل های پیامکی یکتاپیامک به صورت دائمی ارائه می شوند و نیاز به تمدید ندارند.

همچنین پنل های یکتاپیامک دارای پشتیبانی 24 ساعته هستند و هر زمانی که سوالی داشته باشید یا نیاز به راهنمایی داشته باشید می توانید از پشتیبانی یکتاپیامک استفاده کنید.

یکتاپیامک امکان عودت وجه را تا 7 روز مطابق قوانین و مقررات قرار داده است و در صورت وجود مشکل در پنل ها تمام هزینه را به کاربر میگرداند.

پنل های پیامکی یکتاپیامک از لحاظ تعرفه ارسال پیامک و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند و بهترین پنل پیامکی در یکتاپیامک، پنل حرفه ای است.

تعرفه های سایت یکتاپیامک را در لینک تعرفه های پنل پیامکی یکتاپیامک می توانید بررسی کنید.

سامانه پیامکی زرین پیامک

سامانه پیامکی زرین پیامک

زرین پیامک نیز یکی دیگر ارائه دهندگان پنل پیامکی است که خدمات ویژه ای را در خصوص ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک انبوه ارائه می کند.

زرین پیامک نیز برای پنل های پیامکی خود پشتیبانی 24 ساعته ارائه می کند و همچنین تمام پنل های پیامکی به صورت مادام العمر(دائمی ارائه می شوند). تعرفه های ارسال پیامک در زرین پیامک نیز مانند یکتاپیامک مناسب است و می توانید برای ارسال پیامک انبوه روی آن حساب کنید.

زرین پیامک امکانات پیشرفته زیر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد:

  • ارسال پیامک منطقه ای و محله ای
  • ارسال پیامک زنده و رهگذری LBS و BTS
  • ارسال پیامک های یادآور هوشمند و تبریک تولد
  • امکان دریافت پیامک از مخاطبین
  • ارسال پیامک انبوه از طریق فایل اکسل
  • امکان ایجاد مسابقه و نظرسنجی های پیامکی
  • امکان ارسال پیامک به بلک لیست
  • امکان ارسال پیام صوتی

یکتاپیامک و زرین پیامک هر دو از یک شرکت ارائه می شوند.

ملی پیامک

پنل ملی پیامک

ملی پیامک نیز یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان پنل پیامکی در ایران است که مشتریان زیادی دارد.

ملی پیامک پکیج های متنوع تری با امکانات متفاوت دارد که دست مشتری را در انتخاب پنل باز می گذارد.

تمام پنل های پیامکی ملی پیامک دارای پشتیبانی در ساعات کاری هستند و این شرکت برای پنل های پیامکی خود گارانتی بازگشت وجه 30 روزه ارائه می دهد.

یکی از معایب ملی پیامک در کنار مزایای آن، نیاز به تمدید سالانه است. یعنی هر سال شما باید 40% از مبلغ پنل را به عنوان هزینه تمدید پرداخت کنید تا پنل شما غیرفعال نشود و همچنان بتوانید از آن استفاده کنید.

پیام رسان

پیام رسان

پیام رسان نیز یکی دیگر از پنل های پیامکی در کشور است که چندین سال است به ارائه خدمات پیامکی و تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک انبوه از طریق پنل اس ام اس می پردازد.

امکانات پنل های پیامکی مختلف این مجموعه یکسان است و فقط تعرفه های ارسال پیامک آنها متفاوت است. بنابر این افرادی که قصد دارند در تعداد بالا و به صورت انبوه ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشند بهتر است پنل های بالاتر این شرکت را خریداری کنند.

پشتیبانی تلفنی سایت پیام رسان هر روزه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر فعال است.

همچنین پنل های پیامکی این شرکت نیاز به تمدید سالانه دارند و به صورت دائمی ارائه نمی شوند.

نتیجه گیری

انبوهی از سامانه های پیامکی در حال حاضر در ایران فعال هستند که از بین این تعداد بالا تنها تعداد کمی از آنها قابل اعتماد و مناسب برای استفاده و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی هستند.

معیار های متعددی برای بررسی پنل های اس ام اس وجود دارد که مهم ترین آنها بررسی شد و مقایسه ای بین بهترین و محبوب ترین پنل های پیامکی ایران انجام گردید.

 

 

رپورتاژ

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn