با همراهی و مهر شما؛ یک قدم بلند دیگر برای سلامتی کودکان محک برداشتیم

اکنون که مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک در سی و سومین سال فعالیت خود قرار دارد، به خوبی دریافته است که طی این سال‌ها همواره توانسته آرزوهای بزرگ کودکانش را با همت بلند نیکوکاران حقیقی و حقوقی خود محقق کند.

وقتی نیکوکاران با عشق به میدان می‌آیند، نتایجی حاصل می‌شود که فراتر از انتظار است. به‌ویژه در جایی مانند محک که همواره با تکیه بر حمایت‌های بی‌دریغ نیکوکارانش، در پی بهبود زندگی کودکان مبتلا به سرطان بوده است. یکی از نمونه‌های درخشان این همراهی بی‌نظیر، کمپین خرید دو دستگاه رادیوتراپی است.

هدف این کمپین، تأمین مبلغی معادل ۱۵۰ میلیارد تومان برای خرید دو دستگاه رادیوتراپی بود؛ دستگاه‌هایی که برای نجات جان کودکان مبتلا به سرطان حیاتی هستند. دستگاه‌های فعلی بیمارستان محک با گذشت زمان مستهلک شده و نیاز مبرمی به جایگزینی داشتند. در صورت خرابی دستگاه‌ها سلامتی بچه‌های در حال درمان به خطر می‌افتاد. این نقطه، جایی بود که نیکوکاران حقیقی و حقوقی و نیز رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی حامی کودکان محک وارد میدان شدند.

طی برگزاری این کمپین، تعداد کم‌سابقه تراکنش‌های مالی چشم‌گیر بود. بیش از یک میلیون تراکنش مالی از طریق اپلیکیشن آپ به ثبت رسید و بیش از 56 میلیارد تومان از این اپلیکیشن برای کودکان محک گردآوری شد؛ عددی که نشان‌دهنده قدرت همبستگی و اراده نیکوکاران در تحقق این هدف والا بود. به عبارتی، هر یک از این تراکنش‌ها، پیام‌آور امید و عشق به زندگی برای کودکان محک بود؛ کودکانی که با دریافت این درمان‌های حیاتی، فرصتی دوباره برای زندگی خواهند یافت.

از سوی دیگر بیش از 16 میلیارد تومان به دستان همراهان همیشگی کودکان مبتلا به سرطان در سایت محک و بیش از 16 میلیاردتومان دیگر به دستان نیکوکاران وفادار محک در دفاتر جلب مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شد. وقتی خبر همراهی بی نظیر نیکوکاران  حقیقی و حقوقی محک به گوش یکی از نیکوکارانمان رسید مبلغ 60 میلیارد تومان هم به دست او محقق شد تا آرزوی کودکان محک برای تأمین دو دستگاه رادیوتراپی جامه عمل بپوشد.

این موفقیت بزرگ تنها یک رقم یا یک گزارش مالی نیست؛ بلکه بیانگر عمق ارتباط و تعلق خاطر نیکوکاران به محک و کودکانش است. حالا این کمپین با همت شما نیکوکاران و رسانه‌های حامی محک به سرانجام رسید، دو دستگاه خریداری شد و مدتی است که در بیمارستان مستقر شده است. این کمپین، نه تنها نیاز فوری بیمارستان را برطرف کرد، بلکه نمادی از عشق بی‌کران شما به کودکان محک شد. حالا هر بار که یکی از کودکان محک وارد اتاق رادیوتراپی می‌شود، می‌داند که حمایت شما پشت سر اوست. این احساس امنیت و دلگرمی، همان چیزی است که ما آن را «قدرت خانواده بزرگ محک» می‌نامیم و امید داریم که باز هم بتوانیم با اتکا بر حمایت‌های بی‌دریغ نیکوکارانمان، آرزوهای بیشتری از کودکان محک را به واقعیت پیوند بزنیم.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn