بهترین‌ها با یک مهمان ویژه

به گزارش “ورزش سه”، هفته پنجم لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه به پایان رسید. در همین راستا و همچون فصل گذشته اینجا در ورزش سه هر هفته به معرفی تیم منتخب خواهیم پرداخت.

پاسور: عرشیا به‌نژاد

پاسور ملی‌پوش شهرداری ارومیه یکی از مهم‌ترین دلایل حضور این تیم در بالای جدول محسوب می‌شود. بهترین پاسور رقابت‌های جوانان قهرمانی جهان در جریان برد سه بر صفر این تیم مقابل گیتی‌پسند اصفهان با پاس‌های فوق‌العاده خود به خوبی مهاجمان تیمش را تغذیه کرد و نمایش درخشانی داشت.

دریافت‌کننده‌ قدرتی اول: سعید جواهری 

صنعتگران امید با یک برد دیگر در لیگ برتر والیبال ایران به صدر جدول صعود کرد. آن‌ها به راحتی سپهرصداری مشهد را شکست دادند و در جریان این برد سعید جواهری یکی از بهترین‌های آن‌ها بود. او موفق شد ١١ امتیاز کسب کند و در تیم هفته قرار بگیرد. 

دریافت‌کننده‌ قدرتی دوم: امیر آفتاب آذری 

ارومیه در حالی به یک برد آسان و البته دلچسب مقابل گیتی پسند اصفهان دست یافت که امیر آفتاب آذری یکی از دلایل این پیروزی بود. او که به بازیکن محبوب عبدالرضا علیزاده تبدیل شده با کسب ۱۷ امتیاز موفق شد در تیم هفته جای بگیرد.

سرعتی‌زن اول: علیرضا مصلح‌آبادی 

ملی‌پوش تیم پیکان تهران رفته رفته فرم خیلی بهتری پیدا کرده است. او در جریان پیروزی پیکان برابر چادرملو اردکان موفق شد ١١ امتیاز کسب کند و نمایش درخشانی را از خود ارائه دهد. قطعا پیمان اکبری در ادامه فصل نیز روی درخشش این بازیکن حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

سرعتی‌زن دوم: موعود آقاپور

مس رفسنجان به یک پیروزی ارزشمند در این هفته از لیگ برتر والیبال ایران دست یافت؛ جایی که شاگردان محمدرضا تندروان موفق شدند مهرگان نور را از پیش‌رو بردارند. یکی از بهترین‌های مس در این مسابقه موعود آقاپور بود. سرعتی‌زن تیم مس که موفق شد با کسب ۱۴ امتیاز در تیم هفته قرار بگیرد.

قطرپاسور: امیر غفور

امیر غفور کم‌کم در حال تبدیل شدن به همان بازیکنی است که همه انتظارش را داشتند. او که فصل را خوب شروع نکرد کم‌کم به آماده‌ترین نسخه خود نزدیک و نزدیک‌تر شده است. او در جریان پیروزی سه بر یک شهداب یزد مقابل پاس گرگان ٢۶ امتیاز کسب کرد تا نقش مهمی در پیروزی مهم تیمش ایفا کرده باشد.

لیبرو: محمدرضا حضرت‌پور

لیبروی ملی‌پوش سایپا در جریان دیدار مقابل فولاد سیرجان به همان بازیکنی تبدیل شد که همه انتظارش را داشتند. او با دریافت‌ها و توپ‌گیری‌های دقیق خود زمینه برد بزرگ سایپا مقابل قهرمان ایران و آسیا یعنی فولاد سیرجان را رقم زد و در تیم هفته قرار گرفت.

سرمربی هفته: رحمان محمدی‌راد

بعد از اتفاقات ابتدای هفته و شکست شهداب مقابل گیتی پسند شاید کسی فکرش را نمی‌کرد که این تیم بتواند به خوبی به رقابت‌های لیگ برتر بازگردد، اما رحمان محمدی راد با یک مدیریت مناسب تیمش را به شرایط خوب بازگرداند و به یک پیروزی مهم مقابل پاس گرگان رسیده تا به عنوان سرمربی هفته لقب بگیرد.

لژیونر هفته: علی حق‌پرست

علی حق‌پرست یکی از لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ برتر کره جنوبی محسوب می‌شود که روز گذشته موفق شد در جریان پیروزی ووری کارد در لیگ این کشور ٢٢ امتیاز کسب کند و تیم پائز را به اولین برد فصل برساند. حق‌پرست برای اولین بار در تیم هفته قرار گرفت و مهمان ویژه این تیم بود.

تیم هفته: صنعتگران امید

 بازیکن هفته: امیر غفور

 


+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn