دکوراسیون متفاوت و چشم‌نواز خانه سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی در برنامه شام ایرانی

به گزارش بازیگر 360 ، در قسمت دوم برنامه محبوب “شام ایرانی”، مهمانان هنرمند به خانه سپند امیرسلیمانی و همسر هنرمندش، مونا کرمی دعوت شدند. اما آنچه که بیشتر از هر چیز دیگری در این قسمت از برنامه توجه بینندگان را به خود جلب کرده، دکوراسیون خاص و متفاوت خانه این زوج جوان است.

طراحان دکوراسیون داخلی برنامه شام ایرانی با انتخاب المان‌ها و رنگ‌های خاص، فضایی صمیمی و هنری را در خانه سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی ایجاد کرده‌اند که جلوه‌ای ویژه به این خانه بخشیده است. استفاده از ترکیب رنگ‌های شاد و آرامش‌بخش، نورپردازی هوشمندانه و انتخاب مبلمان و لوازم دکوری با طراحی‌های منحصر به فرد، از جمله ویژگی‌های بارز دکوراسیون این خانه است.

دکوراسیون خانه سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی نشان از سلیقه خاص این زوج هنرمند دارد و به خوبی بیانگر روحیات و شخصیت آن‌هاست.

این دکوراسیون متفاوت و چشم‌نواز، علاوه بر اینکه توجه بینندگان برنامه شام ایرانی را به خود جلب کرده، الهام‌بخش بسیاری از علاقه‌مندان به دکوراسیون داخلی نیز شده است. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، از طراحی داخلی خانه سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی ابراز رضایت کرده و آن را بسیار زیبا و جذاب توصیف کرده‌اند.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn