کد خبر : 133607
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
دسته‌بندی نشده
1 بازدید

برگزاری اولین دوره جامع معرفی جدیدترین محصول خودروسازی ایلیا

برگزاری اولین دوره جامع معرفی جدیدترین محصول خودروسازی ایلیا

جلسه آموزشی معرفی جدیدترین محصول صنایع خودروسازی ایلیا (موسو گرند-خان) محصول (KGM- (SsangYong) ویژه نمایندگان، روز چهارم آبان ماه در تیادا لانژ تهران برگزار شد. به گزارش پدال نیوز؛ جلسه آموزشی معرفی جدیدترین محصول صنایع خودروسازی ایلیا (موسو گرند-خان) محصول (KGM- (SsangYong) ویژه نمایندگان، روز چهارم آبان ماه در تیادا لانژ تهران برگزار شد.  

جلسه آموزشی معرفی جدیدترین محصول صنایع خودروسازی ایلیا (موسو گرند-خان) محصول (KGM- (SsangYong) ویژه نمایندگان، روز چهارم آبان ماه در تیادا لانژ تهران برگزار شد.

به گزارش پدال نیوز؛ جلسه آموزشی معرفی جدیدترین محصول صنایع خودروسازی ایلیا (موسو گرند-خان) محصول (KGM- (SsangYong) ویژه نمایندگان، روز چهارم آبان ماه در تیادا لانژ تهران برگزار شد.

 

این جلسه با مشارکت دپارتمان بازاریابی و فروش، واحد توسعه شبکه و آموزش صنایع خودروسازی ایلیا و همچنین نمایندگان استان‌های تهران، البرز، بیرجند، بابل، تبریز، خراسان رضوی، ساری، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمانشاه، کرمان و همدان برگزار شد.

معرفی محصول  موسو گرند-خان و فرآیندهای فروش

آموزش مبانی فروش، معرفی محصول و فرآیندهای فروش از جمله مباحث اصلی مطرح شده در این جلسه بودند. عقیل مصطفایی- معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا، به عنوان سخنران اصلی این جلسه ضمن تشریح مباحث مطرح شده و تعامل با شرکت‌کنندگان مراسم درباره تکنیک‌ها و چالش‌های فروش به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده از طرف نمایندگان خودروسازی ایلیا در استان‌ها پرداخت.

 

مصطفایی در ادامه ضمن معرفی و ارائه تاریخچه‌ برند SsangYong و اهمیت این صنایع خودروسازی در میان شرکت‌های مشابه در کره جنوبی و جهان و همچنین روند تغییر نگرش و بازار این برند جهانی را بررسی کرد.

ملزومات امور قرارداد و ثبت‌نام متقاضیان

راحله احمدی مدیر فروش صنایع خودروسازی ایلیا ضمن توضیح کامل فرآیند فروش، در خصوص فرم‌ها و موارد مربوط به آن و همچنین شرایط فروش اقساطی شرکت، نکات لازم را متذکر شدند.

 همچنین روزبه قضاتلو سرپرست فروش منطقه‌ای ضمن ارائه نکات اساسی درباره ملزومات فروش و راهنمایی در خصوص ثبت قراردادها در پورتال، از چالش‌های نمایندگان در امور قرارداد رفع اشکال کرد. فرشید بهبودی مدیر شبکه نمایندگان و ارتباط با مشتریان خودروسازی ایلیا نیز ضمن افزودن نکاتی کلیدی درباره ساز و کار سیستم‌های فروش و خدمات پس از فروش، به سؤالات و ابهامات نمایندگان در فرآیند فروش پاسخ دادند.

 

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn