کد خبر : 25104
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۴۴
28 بازدید

بازگشت لارنس به A24 با کمدی سیاه «چرا دوستم نداری؟»

بازگشت لارنس به A24 با کمدی سیاه «چرا دوستم نداری؟»

به گزارش بازیگر 360 ، جنیفر لارنس، بازیگر برنده جایزه اسکار، در فیلم جدیدی با عنوان «چرا دوستم نداری؟» به ایفای نقش می‌پردازد. این فیلم کمدی سیاه که اقتباسی از رمان گرافیکی به همین نام نوشته پل بی. رینی است، توسط کمپانی A24 ساخته خواهد شد. جنیفر لارنس در کمدی سیاه «چرا دوستم نداری؟» بازی

به گزارش بازیگر 360 ، جنیفر لارنس، بازیگر برنده جایزه اسکار، در فیلم جدیدی با عنوان «چرا دوستم نداری؟» به ایفای نقش می‌پردازد. این فیلم کمدی سیاه که اقتباسی از رمان گرافیکی به همین نام نوشته پل بی. رینی است، توسط کمپانی A24 ساخته خواهد شد.

جنیفر لارنس در کمدی سیاه «چرا دوستم نداری؟» بازی می‌کند

رمان «چرا دوستم نداری؟» در سال ۲۰۲۳ منتشر شد و به داستان زنی به نام کلر می‌پردازد که در زندگی مشترکش با چالش‌هایی روبرو می‌شود. این رمان به عنوان یک کمدی سیاه درباره ازدواج، اعتیاد به الکل، افسردگی و سوگواری برای فرصت‌های از دست رفته توصیف شده است.

لارنس در این فیلم نقش کلر را بازی خواهد کرد. او پیش از این در فیلم‌هایی مانند «بازی‌های گرسنگی»، «مادر!» و «مسیر میان آبی» با A24 همکاری کرده است.

رابرت فانک در حال نوشتن فیلمنامه «چرا دوستم نداری؟» است و هنوز کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده است. لارنس در کنار آری آستر، به عنوان تهیه‌کننده این فیلم فعالیت خواهد کرد.

این فیلم جدیدترین پروژه لارنس است که به تازگی در فیلم «همسران» به کارگردانی لیلان لانگمن نیز بازی کرده است. «همسران» یک فیلم معمایی جنایی با الهام از مجموعه تلویزیونی «خانه‌دارهای واقعی» است.

«چرا دوستم نداری؟» در حال حاضر در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و تاریخ اکران آن هنوز مشخص نشده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn