کد خبر : 28687
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸

نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش + عکس

نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش + عکس

تصویری از میز عزای مادر محسن کیایی را مشاهده بفرمایید. محسن کیایی در ششمین روز از شهریور ماه سال 1360 در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است و از کودکی به ورزش فوتبال علاقه مند بود و این ورزش را به صورت حرفه ای

تصویری از میز عزای مادر محسن کیایی را مشاهده بفرمایید.

محسن کیایی در ششمین روز از شهریور ماه سال 1360 در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است و از کودکی به ورزش فوتبال علاقه مند بود و این ورزش را به صورت حرفه ای در چند تیم تهران ادامه داد اما به خاطر آسیب دیدگی زانو و فعالیت های هنری اش کنار گذاشت. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. از کارهای او می‌توان به دینامیت، لونه زنبور، بی گناه، مطرب، هتل و هم گناه اشاره کرد.

محسن کیایی

محسن کیایی پس از آشنایی خود با همسرش سهیلا امیرحسینی که همکار بودند در سال 1384 عقد کرده و دو سال بعد زندگی مشترک خود را آغاز کردند. سهیلا امیر حسینی همسر محسن کیایی نیز یک هنرمند است و در عرصه عکاسی و کار گریم فعالیت میکند. این زوج زندگی عاشقانه ای داشته و بعد از 11 سال زندگی مشترک در سال 1397، صاحب یک دختر زیبا و بانمک به نام رز شدند.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn