ارائه خدمات پست در پیامرسان بله گسترش مییابد
نشست مشترک مدیرعامل شرکت ملی پست با مدیرعامل شرکت راهبر پیام رسان بله با هدف بررسی راه های توسعه همکاری برگزار شد. محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: پست به دنبال تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان به خدمات و سرویسها است. معاون وزیر ارتباطات افزود: ایجاد باجه مجازی، سیستم نوبت دهی آنلاین و صدور
نشست مشترک مدیرعامل شرکت ملی پست با مدیرعامل شرکت راهبر پیام رسان بله با هدف بررسی راه های توسعه همکاری برگزار شد.
محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: پست به دنبال تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان به خدمات و سرویسها است.
معاون وزیر ارتباطات افزود: ایجاد باجه مجازی، سیستم نوبت دهی آنلاین و صدور گواهی کدپستی از جمله خدماتی است که میتواند در راستای تحول دیجیتال و هوشمند سازی پست، در بستر پیام رسان بله تعریف و ارائه شود.
او با اشاره به ظرفیت مناسب پیام رسانهای داخلی در تحقق هوشمندسازی شرکت ملی پست، گفت: با توجه به افزایش روزشمار کاربران این پیام رسانها، آماده انعقاد تفاهم نامه و توسعه همکاری با آن ها هسستیم.
کاظم کیال، مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات راهبر پیام رسان بله نیز در این نشست، ضمن تشریح قابلیتها و ظرفیتهای این پیام رسان داخلی در توسعه خدمات عمومی به شهروندان، گفت: تجربه موفق امکان رهگیری مرسولات در این پیام رسان نشان داد زمینه توسعه همکاری و ارائه خدمات بیشتر پست در بله، وجود دارد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0