کد خبر : 75508
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲

جانشین نکونام مشخص شد

جانشین نکونام مشخص شد

از شب گذشته تماس‌ها با ریکاردو ساپینتو انجام شد تا این مربی به عنوان جانشین جواد نکونام به ایران بازگردد و انگار این موضوع خیلی هم نزدیک است. سرمربی پرتغالی هم بی میل به بازگشت نیست و همیشه هم از هواداران استقلال به نیکی یاد کرده اما توافق میان طرفین هنوز نهایی نشده است. پیگیری‌های

از شب گذشته تماس‌ها با ریکاردو ساپینتو انجام شد تا این مربی به عنوان جانشین جواد نکونام به ایران بازگردد و انگار این موضوع خیلی هم نزدیک است. سرمربی پرتغالی هم بی میل به بازگشت نیست و همیشه هم از هواداران استقلال به نیکی یاد کرده اما توافق میان طرفین هنوز نهایی نشده است. پیگیری‌های خبرورزشی نشان می‌دهد مدیران استقلال چندین تماس با خود ساپینتو و اطرافیانش برقرار کرده‌اند که هرطور شده وی را راضی به بازگشت به این تیم کنند. با این وجود در حال حاضر یک مشکل بزرگ پیش روی طرفین است و آن نه محرومیت سرمربی پرتغالی که معوقات اوست.

به گزارش «شایانیوز» ایجنت رسانه‌ای ساپینتو در گفت و گو با خبرورزشی گفت: «اگر استقلالی‌ها قصد جلب رضایت موکل او را دارند، باید این موضوع را در واقعیت نشان بدهند. او علاقه زیادی به باشگاه و طرفداران دارد اما نباید از این موضوع سو استفاده شود. آنها به ساپینتو بدهکار هستند و باید این موضوع را حل و فصل کنند و بعد برای جزییات مذاکره پشت میز بنشینند.»

آنطور که دیوگو آندره به خبرورزشی گفته، آبی‌ها بابت دستمزد گذشته ساپینتو به وی مقروض هستند و هنوز این مبلغ را تسویه نکرده‌اند. او هم بدش نمی‌آید به ایران برگردد اما ابتدا باید تکلیف این قضیه مشخص شود و بعد آنها سر جزییات قرارداد و مسائل دیگر به گفت و گو بنشینند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn