کد خبر : 77183
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

همدلی هنرمندان با جواد رضویان در روزهای سخت از دست دادن پدرش

همدلی هنرمندان با جواد رضویان در روزهای سخت از دست دادن پدرش

به گزارش بازیگر 360 ، خبر درگذشت پدر جواد رضویان، بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی کشورمان، قلب همه ما را به درد آورد. این اتفاق تلخ، جامعه هنری و طرفداران ایشان را ناراحت کرد. جواد رضویان با انتشار عکسی زیبا از پدر بزرگوارشان در صفحه شخصی خود، این خبر غم‌انگیز را با همه ما در میان

به گزارش بازیگر 360 ، خبر درگذشت پدر جواد رضویان، بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی کشورمان، قلب همه ما را به درد آورد. این اتفاق تلخ، جامعه هنری و طرفداران ایشان را ناراحت کرد.

جواد رضویان با انتشار عکسی زیبا از پدر بزرگوارشان در صفحه شخصی خود، این خبر غم‌انگیز را با همه ما در میان گذاشت. ایشان در توصیف این عکس نوشته‌اند: «من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود.» این جمله نشان از عمق غم و اندوه ایشان دارد.

در پی انتشار این خبر، دوستان و همکاران هنرمند آقای رضویان از جمله مهران غفوریان، بهرنگ علوی و عباس جمشیدی‌فر با انتشار پیام‌های تسلیت و ابراز همدردی، در کنار ایشان ایستادند.

در این روزهای سخت، برای آقای رضویان و خانواده محترم ایشان از خداوند صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنیم.


متاسفانه خبر درگذشت پدر جواد رضویان بازیگر محبوب کشورمان، باعث تاسف و اندوه بسیاری شد و دوستان این بازیگر در این روز تلخ جواد رضویان را تنها نگذاشتند.

بازیگر سریال درحاشیه، صفحه رسمی خود را با خبر فوت پدرش بروز کرد؛ جواد رضویان با انتشار تصویری زیبا از پدر خود که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده می کنید، خبر درگذشت وی را با دوستان خود به اشتراک گذاشت. رضویان بازیگر در توصیف عکس زیبای پدرش نوشت:

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود

 

در پی انتشار این خبر، چندتن از بازیگران و دوستان جواد همچون مهران غفوریان، بهرنگ علوی، عباس جمشیدی فر و… با انتشار تصاویری که در زیر مشاهده می کنید با او ابراز همدردی کردند.

مهران غفوریان
تسلیت مهران غفوریان به جواد رضویان برای درگذشت پدرش

بهرنگ علوی
تسلیت یهرنگ علوی به جواد رضویان برای درگذشت پدرش

عباس جمشیدی فر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn