کد خبر : 85957
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳

کدهایی که گاریدو برای جدایی خانبان داد/ اختلافات جدی بود!

کدهایی که گاریدو برای جدایی خانبان داد/ اختلافات جدی بود!

با تصمیم گاریدو مهرداد خانبان از پرسپولیس کنار گذاشته شد و آنالیزور پرسپولیس باید به فکر تیم جدیدی برای خودش باشد. گاریدو این موضوع را در جلسه دیروز با درویش به مدیرعامل پرسپولیس هم اعلام کرد و به درویش گفت در تیم او دیگر جایی برای خانبان نیست. نکته جالب ماجرا مربوط به کدهایی است

با تصمیم گاریدو مهرداد خانبان از پرسپولیس کنار گذاشته شد و آنالیزور پرسپولیس باید به فکر تیم جدیدی برای خودش باشد. گاریدو این موضوع را در جلسه دیروز با درویش به مدیرعامل پرسپولیس هم اعلام کرد و به درویش گفت در تیم او دیگر جایی برای خانبان نیست. نکته جالب ماجرا مربوط به کدهایی است که گاریدو امروز در خصوص جدایی خانبان و دلایل جدایی او در کنفرانس خبری خود قبل از بازی با آلومینیوم داد.

گاریدو در بخشی از صحبت های خود گفت: آن چیزی که سرمربی نیاز دارد احترام است و اجازه بدهند تا تیم را با متد خود جلو ببرد. هر فردی که به متد من احترام نگذارد کنار می‌رود. برای مثال اگر مترجم درست ترجمه نکند از کار خود بیرون می‌رود. سرمربی به چیزی که نیاز دارد پیروزی است و انگیزه و تعهد بالا برای موفقیت تیم. من به افرادی نیاز دارم که برای موفقیت کنار من باشند و به من و به تیم کمک کنند تا در مسیر درست قرار بگیریم. این کدها دقیقا نشان می دهد اختلاف بین گاریدو و خانبان جدی بوده و سرمربی اسپانیایی دیگر حاضر نیست از خانبان در کادر خود استفاده کند.  

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn