نمایشگاه شهر آفتاب از استاندارهای بین المللی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ نوری قزلچه وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای فعالان حوزه کشاورزی شرکت در نمایشگاه نشان دادن توانمندی‌های مجموعه‌های تحت نظر خود است تا بتوانند بازار مناسبی هم برای تولیدات خود پیدا کنند. 

او افزود: در کشور از بالاترین مقام از بکارگیری فناوری ها و تکنولوژی های جدید که در این نمایشگاه به منصه ظهور گذاشته می شود تاکید می‌شود. 

او با بیان اینکه طراحی و ساخت مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب كاملا بر طبق استاندارد های بین المللی است گفت: دسترسی داشتن به فرودگاه‌ امام خمینی و بزرگراه‌های متعدد، پارکینگ و همچنین سالن‌های باز از نکات مثبت نمایشگاه شهر آفتاب است. 

عباس تقدسی‌نژاد، مدیر نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب نیز در این مراسم درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه معدن معدن‌جوی را تسلیت گفت و افزود: صرف برگزاری نمایشگاه ضمن گردهم‌اوری جمعی از مدیران و تولیدکنندگان نیست و این امیدواری وجود دارد که نمایشگاه محل حل مشکلات در زمینه تولید باشد. این در حالی است که نمایشگاه‌ها تبدیل به تکرار، بدون اثربخشی شده‌اند. 

وی با اشاره به افزایش میانگین سنی کشاورزان، گفت: این شرایط نشان می‌دهند دانشگاه‌ها و بخش‌های آموزشی در کنار وزارت جهادکشاورزی نتوانسته‌اند ترغیب لازم را در میان جوانان برای هدایت به سمت بخش کشاورزی ایجاد کنند.

خبرنگار: مهدی محمدی

انتهای پیام/

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn