افق‌های روشنی پیش روی فدراسیون بدمینتون است

محمدرضا پوریا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره حضور تیم ملی بدمینتون سوریه در ایران اظهار داشت: با توجه به هماهنگی که بین فدراسیون‌های بدمینتون ایران و سوریه داشتیم، مقرر شد با هم اردو‌های مشترک و بازی‌های تدارکاتی برگزار کنیم.

وی افزود: قرار شد آنها ۱۵ روز در تهران اردو داشته باشند و با مدیرکل اداره ورزش و جوانان زنجان صحبت کردیم تا سوریه در این استان اردو بزند. رییس هیات زنجان هم پای کار است و قرار شد خودم هم به اردو بروم تا با مهمانان سوریه‌ای دیدار داشته باشم.

رییس فدراسیون بدمینتون درباره درخشش زهرا رباطی گفت: او یک استعداد ناب است و با اینکه رده سنی زیر ۱۷ سال است، توانست در رقابت‌های زیر ۱۹ سال بحرین بدرخشد و مدال نقره را کسب کند. برای این ورزشکار برنامه‌های خاصی در نظر داریم.

پوریا ادامه داد: سال پرکار و شلوغی داریم. تعداد اعزام‌ها بیشتر شده و برنامه‌های زیادی در تقویم فدراسیون بدمینتون وجود دارد. یک کار خاص در بخش استدادیابی انجام داده‌ایم که در آینده بیشتر از آن می‌شنوید.

رییس فدراسیون بدمینتون در پایان خاطرنشان کرد: اگر بخواهم تمام برنامه‌های پیش رو را توضیح دهم احتمالا اندازه چند مصاحبه زمان میبرد! افق‌های روشنی پیش روی بدمینتون ایران است و در حال پرورش استعداد و نسل سازی هستیم و بزودی اتفاقات خوبی را برای ورزش کشور رقم می‌زنیم.

انتهای پیام/

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn