کد خبر : 91685
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
18 بازدید

در انگلیس بازی آسان نداریم!

در انگلیس بازی آسان نداریم!

لیورپول با نتیجه ۵-۱ از سد وستهام در دور سوم جام اتحادیه انگلیس گذشت و به دور بعدی راه پیدا کرد. گلهای لیورپول را دیوگو ژوتا در دقایق ۲۵ و ۴۹، محمد صلاح در دقیقه ۷۴ و کودی خاکپو در دقایق ۹۰ و ۹۳ به ثمر رساندند و تک گل وستهام را جارل کوانسا (گل

لیورپول با نتیجه ۵-۱ از سد وستهام در دور سوم جام اتحادیه انگلیس گذشت و به دور بعدی راه پیدا کرد. گلهای لیورپول را دیوگو ژوتا در دقایق ۲۵ و ۴۹، محمد صلاح در دقیقه ۷۴ و کودی خاکپو در دقایق ۹۰ و ۹۳ به ثمر رساندند و تک گل وستهام را جارل کوانسا (گل به خودی) در دقیقه ۲۱ وارد دروازه کرد.

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، از کسب این پیروزی پرگل ابراز خوشحالی کرد و در گفتگو با اسکای اسپورت در مورد کیفیت بالای وستهام گفت: «تیمی مانند وستهام که توانایی‌های زیادی دارد، می‌تواند شما را تحت فشار بگذارد. آنها به‌ویژه در نیمه دوم در ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک بودند.»

وی همچنین درباره مربیگری در لیورپول و چالش‌های آن افزود: «از زمانی که به اینجا آمدم هرگز دیدار آسانی نداشتیم. هرچند که گاهی اوقات نتایج متفاوت به نظر می‌رسند، اما ما در لیگ برتر با تیم‌هایی رقابت می‌کنیم که بازیکنان با کیفیتی دارند.»

اشلوت درباره کنترل بازی و مالکیت توپ نیز گفت: «احساس می‌کنم در بیشتر دقایق بازی کنترل را در اختیار داشتیم و به‌ویژه در نیمه اول مالکیت توپ را به خوبی حفظ کردیم.»

وی همچنین به عملکرد کودی خاکپو اشاره کرد و تصریح کرد: «او لیاقت این فرصت را داشت، درست مانند سایر بازیکنان. خیلی خوب بود که دیدم کودی چنین شوت فوق‌العاده‌ای زد.»

در پایان، سرمربی لیورپول درباره رقابت در تیم خاطرنشان کرد: «هرگز با گروهی از بازیکنانی که نمی‌خواهند بازی کنند، کار نکرده‌ام. بازیکنان همیشه دوست دارند بازی کنند، به‌ویژه زمانی که بخشی از یک گروه برنده باشند.»

بیشتر بخوانید: ستاره سیتی توپچی‌ها را تحقیر کرد؛ لیورپول و آرسنال؟ اصلا شبیه هم نیستند! آرسنال که فوتبال بازی نمی‌کند!

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn