۲۱۵ هزار خانوار تا پایان پاییز صاحبخانه می شوند

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: ۲۱۵ هزار واحد مسکن شهری در شهر‌های مختلف در حال ساخت است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن تا پایان پاییز به بهره برداری می‌رسد.

۲۱۵ هزار خانوار تا پایان پاییز صاحبخانه می شوند


حمید رضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با بیان اینکه در بسیاری از مناطقی که زمین برای آنها آماده شده روند ساخت مسکن با جدیت بیشتری در حال انجام است گفت: هدف گذاری که از سوی بنیاد مسکن برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شده بود ۸۰۰ هزار واحد مسکن روستایی و ۲۳۰ تا ۲۴۰ هزار واحد مسکن شهری بود که از این تعداد بخش عمده‌ای از آنها وارد مرحله اجرایی و عملیاتی شده است.

وی ادامه داد:  از ۲۳۰ هزار واحد مسکن شهری که هدف گذاری شده بود ۲۱۵ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن وارد مرحله اجرایی و ساخت شده که امیدواریم هرچه سریعتر برنامه ریزی لازم برای اجرای آنها در دستور کار قرار گیرد.

سهرابی اظهار کرد: در بسیاری از مناطق شهری که زمین آنها برای اجرا آماده شده  روند سرعت ساخت بسیار مناسب بوده است. با توجه به آنکه سهمیه مسکن شهری ۲۱۵ هزار واحد بوده است بنابراین با توجه به تامین زیر ساخت‌ها توانسته ایم، ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهری را به مراحل نهایی برسانیم و در صورت مشارکت دستگاه‌ها تا پایان پاییز به بهره برداری برسانیم.





منبع:+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn