کد خبر : 96727
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
12 بازدید

«غریزه» سیاوش اسعدی پس از انتظار طولانی به سینما می‌آید

«غریزه» سیاوش اسعدی پس از انتظار طولانی به سینما می‌آید

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «غریزه» به کارگردانی سیاوش اسعدی که پس از گذراندن مراحل مختلف و دریافت پروانه نمایش، در نهایت آماده اکران شده است. این فیلم که چهارمین تجربه بلند سینمایی سیاوش اسعدی محسوب می‌شود، با موضوعی اجتماعی و داستانی جذاب، قرار است در نیمه دوم سال 1403 به روی پرده

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «غریزه» به کارگردانی سیاوش اسعدی که پس از گذراندن مراحل مختلف و دریافت پروانه نمایش، در نهایت آماده اکران شده است.

این فیلم که چهارمین تجربه بلند سینمایی سیاوش اسعدی محسوب می‌شود، با موضوعی اجتماعی و داستانی جذاب، قرار است در نیمه دوم سال 1403 به روی پرده سینماها برود.

«غریزه» پیش از این در چندین جشنواره بین‌المللی معتبر از جمله فستیوال‌های اسپانیا، آلمان، ایتالیا و بلغارستان به نمایش درآمده و با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شده بود. این موضوع نشان از کیفیت بالای این فیلم و قابلیت رقابت آن در سطح بین‌المللی دارد.

از جمله بازیگران مطرحی که در فیلم «غریزه» ایفای نقش کرده‌اند می‌توان به امین حیایی، پانته‌آ پناهی‌ها، ژاله صامتی و دو چهره جوان و مستعد به نام‌های ساینا روحانی و مهدیار شاه‌محمدی اشاره کرد. حضور این بازیگران توانمند در کنار هم، نوید بخش یک اثر سینمایی قوی و دیدنی است.

با توجه به موفقیت‌های پیشین سیاوش اسعدی و استقبال از فیلم‌های قبلی او، انتظار می‌رود که «غریزه» نیز با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn