کد خبر : 97151
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۲۰
6 بازدید

ترور سید مقاومت و حمله مجازی به پزشکیان!

ترور سید مقاومت و حمله مجازی به پزشکیان!

ترور وحشیانه سید حسن نصرالله رهبر مقاومت لبنان و از چهره های مهم و شجاع محور مقاومت در مقر مرکزی حزب الله توسط رژیم صهیونیستی افکار عمومی منطقه را به شدت تکان داد. نواندیش_محمد صادقی: ترور وحشیانه سید حسن نصرالله رهبر مقاومت لبنان و از چهره های مهم و شجاع محور مقاومت در مقر مرکزی

ترور وحشیانه سید حسن نصرالله رهبر مقاومت لبنان و از چهره های مهم و شجاع محور مقاومت در مقر مرکزی حزب الله توسط رژیم صهیونیستی افکار عمومی منطقه را به شدت تکان داد.

نواندیش_محمد صادقی: ترور وحشیانه سید حسن نصرالله رهبر مقاومت لبنان و از چهره های مهم و شجاع محور مقاومت در مقر مرکزی حزب الله توسط رژیم صهیونیستی افکار عمومی منطقه را به شدت تکان داد.

 

ترور سید مقاومت و حمله مجازی به پزشکیان!

 

در این شرایط و در یکی از حساس ترین پیچ های تاریخی ۴۵ ساله گذشته برای کشور که نیاز به وحدت و همدلی بیش از هر زمانی حس می شود گروهی همچنان منافع حزبی و سیاسی خود را در اولویت می بینند و از هر فرصتی با ربط و بی ربط برای حمله به دولت بهره می برند.

 

 

البته که خیلی از این اکانت های به ظاهر انقلابی هم جای بحث دارد و هیچ بعید نیست از مبدا کشورهای دیگر و به عنوان ارتش سایبری آنها فعالیت کنند اما به هر حال مهم است که عده ای در داخل فریب شان را نخورده و با همصدایی آنها در زمین اسراییل بازی نکنند.

 

با این اوصاف باید گفت تکلیف این اکانت های عمدتا جعلی مجازی که روشن است مهم آن است واقعی ها به هوش باشند و همین حالا هشدار دهیم که مبادا در این برهه چنین صحبت های به صورت رسمی از زبان برخی بیان شود اکنون نه زمان تسویه حساب سیاسی و نه زمان دعواهای داخلی است بازدارندگی کشور و موازنه قوا در معرض خطر قرار گرفته و باید فکری عاجل برای آن کرد در این مسیر هم وظیفه همه ارکان کشور همراهی و اقدام در قامت یدی واحد است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn