کد خبر : 97217
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۴۸
0 بازدید

آینده قیمتی پپه کوین بر اساس تحلیل کارشناسان

آینده قیمتی پپه کوین بر اساس تحلیل کارشناسان

میم‌کوین‌ها در سال‌های اخیر، با ماهیت جذاب و البته عجیب خود، توانستند بخش زیادی از توجه جامعه جهانی کریپتوکارنسی را به خود جلب کنند. پس از دوج کوین و دیگر میم‌کوین‌ها با تصاویر سگ‌های مختلف، یک میم‌کوین جدید وارد دنیا شد که از همان اول، مدعی از بین‌بردن سلطنت سگ‌ها شد. ارز پپه با تصویر

بررسی احتمالات قیمتی ارز پپه

میم‌کوین‌ها در سال‌های اخیر، با ماهیت جذاب و البته عجیب خود، توانستند بخش زیادی از توجه جامعه جهانی کریپتوکارنسی را به خود جلب کنند. پس از دوج کوین و دیگر میم‌کوین‌ها با تصاویر سگ‌های مختلف، یک میم‌کوین جدید وارد دنیا شد که از همان اول، مدعی از بین‌بردن سلطنت سگ‌ها شد. ارز پپه با تصویر قورباغه سبزرنگ، همان چیزی است که در حال حاضر، معادله‌های مختلف در راستای نوسان قیمت رمزارزها را تحت تاثیر گذاشته است. حالا اگر دقیقا نمی‌دانید که پپه چیست، چه شرایطی دارد و از آن مهم‌تر این‌که قیمت پپه در سال‌های اخیر ممکن است دچار چه تغییراتی شود، همراه ما باشید!

رمزارز پپه چیست؟

پپه قورباغه، یک کاراکتر عروسکی است که اولین بار در سال 2005 ظاهر شد. در طی این سال‌ها، تصویر این کاراکتر به‌عنوان یک میم اینترنتی، شهرت بسیار زیادی یافت و دست‌خوش تغییرات فراوان شد. در سال 2023 اما، شرایط برای این چهره بامزه، کاملا تغییر کرد. در این سال، یک فرد یا مجموعه ناشناس، یک ارز دیجیتال جدید با تصویر این کاراکتر بر بستر بلاک‌چین ERC-20 منتشر کردند. هر چند از همان ابتدا، اعلام کردند که میان این رمزارز و سازنده کاراکتر پپه هیچ ارتباطی وجود ندارد.

این رمزارز به شکل خارق‌العاده‌ای و در همان روزهای اول انتشار، توجه خیل عظیمی از کاربران را به خود جلب کرد. در طی تنها دو هفته و با خرید غیر قابل انتظار تریدرها و سرمایه‌گذاران، رمزارز پپه توانست در مدت زمان بسیار کمی، 500 میلیون دلار سرمایه به‌دست آورد. در این فرآیند، تمام توکن‌های پپه یعنی کمی بیش از چهارصد و بیست میلیارد توکن به‌فروش رفت.

پپه ابتدا تنها در یونی‌سواپ در دسترس بود، اما کمی بعد در تمام صرافی‌های متمرکز و غیر متمرکز ارز دیجیتال عرضه شد. بر طبق گفته‌های توسعه‌دهنده ناشناس این رمزارز، پپه کوین وارد بازار شده است که دوره جدید حکومت میم‌کوین‌ها را آغاز کند و سلطنت سگ‌ها (دوره پیشین میم‎کوین‌ها مثل دوج کوین و شیبا اینو) را به‌پایان برساند. برای تحلیل پپه و بررسی افزایش قیمت احتمالی آن در آینده، باید نیم‌نگاهی به اهداف و نقشه راه این میم‌کوین بیندازیم.

 

نقشه راه میم‌کوین پپه

برخلاف ادعاهای اولیه توسعه‌دهنده‌ها که قرار بود این رمزارز، فقط میم‌ترین میم‌کوین دنیا باشد، پپه کوین پس از مدت زمان کوتاهی یک نقشه راه سه مرحله‌ای برای برنامه‌ریزی مسیر خود ارائه داد:

مرحله اول: Vibe

این مرحله، اولین بخش نقشه راه پپه کوین است که شامل گام‌های زیر خواهد بود:

  • راه‌اندازی
  • لیست‌شدن در صرافی‌های مشهور مثل CMC، Coingeco و Etcap
  • دست‌یابی به 1000 هولدر
  • تبدیل‌شدن به ترند روز در جامعه کریپتو فعال در شبکه اجتماعی توییتر یا ایکس فعلی

 

مرحله دوم: Meme

دومین مرحله از نقشه راه پپه کوین، با اهداف زیر همراه است:

  • طراحی و راه‌اندازی مجله دیجیتال در جامعه رمزارزها
  • ساخت دیسکورد
  • عرضه‌شدن در صرافی‌های متمرکز مشهور جهان
  • دست‌یابی به 1000 هولدر

مرحله سوم:HODL

سومین مرحله در نقشه راه پپه کوین شامل این موارد است:

  • تبدیل‌شدن به یک کالای کاربردی برای خرید و فروش دارایی‌های مختلف
  • ایجاد آکادمی ارز دیجیتال پپه
  • دست‌یابی به 10.000 هولدر
  • پیشی‌ گرفتن از دیگر میم‌کوین‌های دنیا
  • معرفی ابزارها و پلتفرم‌های جدید

افزایش ناگهانی قیمت پپه کوین

شرایط خاص و منحصر به‌فرد این رمزارز، تحلیل پپه کوین را دشوارتر از دیگر ارزهای دیجیتالی کرده است. این رمزارز بر خلاف دیگر ارزهای دیجیتالی از عرضه اولیه سکه استفاده نکرد و کاملا ناگهانی پس از کسب توجه کامیونیتی ارزهای دیجیتال در توییتر و تلگرام، توانست سرمایه‌ای شگفت‌انگیز جمع کند. قیمت اولیه پپه کوین در آوریل سال 2023 و زمان عرضه، 0.000000001 دلار بود. اولین افزایش قیمت پپه کوین در ماه می همان سال رخ داد که قیمت این ارز به 0.000004354 رسید. این افزایش قیمت به دلیل لیست‌شدن پپه کوین در صرافی‌های معتبر بود.

در ماه‌های اخیر و در هفتم ماه می سال 2024، قیمت پپه کوین توانست بالاترین رکورد قیمت خود را ثبت کند و به رقم 0.00001717 دلار برسد. در حال حاضر و در ماه اوت سال 2024، پپه کوین در رتبه 25 لیست ارزشمندترین رمزارزهای دنیا قرار گرفته است و با وجود این شرایط، کارشناسان در رابطه با آینده احتمالی این رمزارز، پیش‌بینی‌های متنوعی دارند.

تحلیل کارشناسان راجع به آینده قیمتی پپه کوین

تغییرات قیمتی این ارز دیجیتال و شرایط خاص آن، تحلیل پپه کوین را کمی سخت‌تر کرده است و به همین خاطر، اغلب کارشناسان با اما و اگرهای فراوان، درباره آینده این رمزارز صحبت می‌کنند. در این میان، سایت Changelly مدعی شده که قیمت پپه کوین در آخرین ماه سال 2024 ممکن است به 0.0000286 دلار برسد. از نگاه این مجموعه، این احتمال وجود دارد که در انتهای سال 2025 نیز شاهد یک شگفتی جدید از پپه کوین باشیم و قیمت این ارز به 0.00350 دلار برسد. هر چند این ارقام احتمالی، پیش‌بینی حداکثری از افزایش قیمت این رمزارز هستند. ناگفته نماند که چنجلی مدعی شده که در بدترین حالت، ممکن است قیمت این ارز در آخرین روزهای سال 2025 به رقم 0.00290 دلار برسد.

بر اساس پیش‌بینی Coincodex، قیمت پپه کوین تا 25 سپتامبر سال 2024 به میزان 226.57 درصد افزایش یافته و به رقم 0.00002943 دلار دست پیدا می‌کند. براساس پیش‌بینی‌های این سایت، در حال حاضر خرید پپه کوین انتخاب خوبی خواهد بود و ارزش این رمزارز تا سال 2025، در بهترین حالت به رقم 0.00004237 دلار می‌رسد.

صرافی ارز دیجیتال بایننس نیز در صفحه پیش‌بینی و تحلیل پپه کوین مدعی شده که قیمت این ارز در انتهای سال 2024 به 0.000009 دلار خواهد رسید. این رقم در سال 2025 دوباره تکرار خواهد شد، اما در سال‌های بعد و تا 2030، شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال و رسیدن آن به 0.000012 خواهیم بود.

کوین‌پدیا دیگر مجموعه‌ای است که برای قیمت پپه کوین در سال 2024، رقم احتمالی 0.000127 دلار در بهترین حالت و البته رقم 0.0000060 دلار در کمترین حالت را پیش‌بینی کرده است. این مجموعه احتمال می‌دهد که حداکثر قیمت برای پپه کوین در سال 2025 نیز رقم 0.000007318 باشد.

این ارقام کاملا متفاوت، تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش پپه کوین را با تردیدهای زیادی مواجه کرده است. به همین خاطر، پیش از هر گونه تصمیم احساسی و هیجانی، حتما با متخصصان و تحلیل‌گران این حوزه مشورت کنید و سپس برای خرید یا فروش پپه کوین، تصمیم بگیرید.

پپه کوین، جدیدترین میم کوین مشهور دنیا

میم‌کوین جذاب و جدید دنیای کریپتوکارنسی یعنی پپه کوین، برخلاف همه احتمالات و با ورود منحصر به‌فرد، کار خود را آغاز کرد. این رمزارز در کمتر از 20 روز توانست سرمایه‌ای شگفت‌انگیز به‌دست آورد و در طی این مدت، افزایش قیمت بی‌نظیری را نیز ثبت کرد. در حال حاضر، اغلب مجموعه‌ها مدعی هستند که احتمال افزایش قیمت پپه کوین وجود دارد. هر چند ماهیت این ارز دیجیتال، هر نوع تحلیل پپه کوین به‌صورت قطعی را به یک کار غیر ممکن تبدیل کرده است و هیچ‌کس نمی‌تواند با اطمینان درباره آینده این کریپتوکارنسی حرف بزند.

منبع:

+

[widget id="tabnakweb_category-posts-6"]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn