کد خبر : 97439
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
6 بازدید

نتایج آزمون کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

نتایج آزمون کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

آزمون کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش امروز ۸ مهر اعلام شد و داوطلبان می‌توانند نتیجه پایانی آزمون و کارنامه را با ورود به پروفایل خود مشاهده کنند. به اطلاع شرکت کنندگان در مراحل بررسی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش سال ١٤٠٣ ویژه مشـاغل مربی تربیت بدنی و

آزمون کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش امروز ۸ مهر اعلام شد و داوطلبان می‌توانند نتیجه پایانی آزمون و کارنامه را با ورود به پروفایل خود مشاهده کنند.

به اطلاع شرکت کنندگان در مراحل بررسی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش سال ١٤٠٣ ویژه مشـاغل مربی تربیت بدنی و سـلامت، مربی امور تربیتی و مشـاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشـاور می‌رسـاند، نتایج آزمون مذکور در درگاه اطلاع رسـانی مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به نشـانی: hrtc.ir در دسـترس قرار گرفته اسـت.

متقاضـیان لازم اسـت ضـمن مراجعه به درگاه مذکور، چنانچه در ردیف قبول‌شـدگان نهایی آزمون قرار گرفته‌اند؛ به منظور ارائه گواهی عدم سـوءپیشـینه، انجام آزمایشـات و معاینات پزشـکی، تشـکیل پرونده اسـتخدامی، سـاماندهی و آمادگی جهت شـرکت در دوره‌های مهارت آموزی از مهرماه توسـط دانشـگاه فرهنگیان به شـرح مندرج در این اطلاعیه اقدام کنند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn