کد خبر : 97541
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
0 بازدید

عملیات صفرشویی در پرواز‌های خارجی در آینده نزدیک اجرایی می‌شود

عملیات صفرشویی در پرواز‌های خارجی در آینده نزدیک اجرایی می‌شود

سعید کاظم زاده عضو هیات مدیره یکی از شرکت‌های خدمات هوایی گفت: با هدف استفاده از ظرفیت افرادی که معلول شنوایی هستند از طریق عقد قرارداد با ۱۱ شرکت هواپیمایی، طی ۳ سال گذشته عملیات صفرشویی( Deep clean) هواپیماها از طریق نیروی کار ناشنوا انجام می‌شود. به گفته این فعال بخش هوایی با ابتکار عمل

سعید کاظم زاده عضو هیات مدیره یکی از شرکت‌های خدمات هوایی گفت: با هدف استفاده از ظرفیت افرادی که معلول شنوایی هستند از طریق عقد قرارداد با ۱۱ شرکت هواپیمایی، طی ۳ سال گذشته عملیات صفرشویی( Deep clean) هواپیماها از طریق نیروی کار ناشنوا انجام می‌شود.

به گفته این فعال بخش هوایی با ابتکار عمل انجام شده و طی آموزش این گروه از ناشنوایان، با هدف صرفه جویی در مصرف آب فرآیند نظافت تخصصی ناوگان سبک و سنگین صنعت هوایی بدون استفاده از آب و با کمک محلول دانش بنیان نانو (تولید داخل) انجام می‌شود.

وی توضیح داد: از اهداف مهم در عقد قرارداد با شرکت‌های هواپیمایی برای انجام عملیات صفرشویی، اشتغالزایی نیروی کار ناشنوا در ابتدا در صنعت حمل‌و نقل هوایی و پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد و در آینده نزدیک در صنعت دریایی و ریلی خواهد بود.

او با بیان اینکه در عملیات صفرشویی هواپیماها، خانم‌های ناشنوا اقدام به نظافت داخل کابین کرده و آقایان بدنه هواپیماها را شستشو می کنند گفت: طبق مکاتبه با یونسکو با هدف به کارگیری نیروی کار ناشنوا در صنعت حمل‌و نقل دریایی، زمینی و هوایی  به زودی این نیروها به کار گرفته شده و در آینده نزدیک هم در بخش بین‌الملل و پروازهای خارجی از این نیروها استفاده خواهیم کرد.

خبرنگار: محبوبه کباری

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn