کد خبر : 97552
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
0 بازدید

تصادف وحشتناک در این جاده ۱۴ مصدوم بر جا گذاشت

تصادف وحشتناک در این جاده ۱۴ مصدوم بر جا گذاشت

بازدید:۱ صد آنلاین | مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از مصدوم‌شدن ۱۴ نفر بر اثر تصادف تریلر و اتوبوس در جادۀ خرم‌آباد به اندیمشک خبر داد. به گزارش صد آنلاین، محمد قذمی، ظهر امروز، با اشاره به وقوع تصادف در محور پلدختر گفت: این حادثه ساعت 1:37 بامداد امروز 8 مهرماه رخ داد. او با بیان اینکه

تصادف وحشتناک در این جاده  ۱۴  مصدوم بر جا گذاشت

بازدید:۱

صد آنلاین | مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از مصدوم‌شدن ۱۴ نفر بر اثر تصادف تریلر و اتوبوس در جادۀ خرم‌آباد به اندیمشک خبر داد.

به گزارش صد آنلاین، محمد قذمی، ظهر امروز، با اشاره به وقوع تصادف در محور پلدختر گفت: این حادثه ساعت 1:37 بامداد امروز 8 مهرماه رخ داد.

او با بیان اینکه تصادف محور پلدختر بین یک دستگاه تریلر و یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 60 جادۀ خرم‌آباد به اندیمشک رخ داده‌است، اضافه کرد: عوامل امدادی بلافاصله به محل این حادثه اعزام شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان ادامه داد: 41 نفر در تصادف جادۀ خرم‌آباد به اندیمشک دچار حادثه شدند که از این میزان 14 نفر مصدوم و یک نفر فوت شدند.

قدمی با اعلام اقدامات اولیه و رهاسازی سرنشینان و فوتی در تصادف جادۀ خرم‌آباد به اندیمشک بیان کرد: مصدومان با کمک اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

مهر

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn