کد خبر : 97658
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
16 بازدید

حمایت پیشکسوت استقلال از ابقای جواد نکونام

حمایت پیشکسوت استقلال از ابقای جواد نکونام

به گزارش شمانیوز؛ اول باید ابراز تاسف کنم برای شرایط استقلال و اتفاق بدتر اینکه دل هواداران آزرده شده است، این بدترین اتفاق است و صحنه هایی که بعد از دربی پخش شد خیلی ناراحت کننده بود. دوران ما این طوری نبود، شاید مشکل بود و با اینکه پول نبود سعی می کردیم تمام وجودمان را


به گزارش شمانیوز؛ اول باید ابراز تاسف کنم برای شرایط استقلال و اتفاق بدتر اینکه دل هواداران آزرده شده است، این بدترین اتفاق است و صحنه هایی که بعد از دربی پخش شد خیلی ناراحت کننده بود. دوران ما این طوری نبود، شاید مشکل بود و با اینکه پول نبود سعی می کردیم تمام وجودمان را بگذاریم و روی تیم تعصب داشتیم. امسال همه فکر می کردند یک فصل رویایی است چون پول داریم، سرمربی و مدیرعامل از همان ابتدا مشخص بود و سرمربی با نظر خودش بازیکن گرفت اما متاسفانه همه چیز معکوس جواب داد. الان صحبت کردن دردی را دوا نمی کند و باید تلاش کنیم به تیم آرامش بدهیم.

مدافع اسبق استقلال ادامه داد: ابقای موقت نکونام در این مقطع تصمیم درستی است. به نظرم مدیران استقلال چون تا بازی با السد زمان نداشتند نکونام را ابقا کردند. اگر قرار به جدایی است، باید حرمت سرمربی و باشگاه حفظ و در یک محفل دوستانه جدا شوند. باید به خاطر منافع استقلال بهترین تصمیم را گرفت.

شکوری در پاسخ به این سوال که اگر مدیرعامل استقلال بود، با نکونام ادامه می داد یا نه هم گفت: به نظر من حرمت ها بین سرمربی، مدیرعامل و هوادار کمرنگ شده اشت. ادامه دادن به صلاح هر ۲ طرف نیست و باید در یک فضای دوستانه این جدایی انجام شود.

او در مورد نمایش استقلال در دربی هم گفت: استقلال اصلا خوب نبود، البته ما در تمرینات نیستم و این بد بودن می تواند هزار دلیل داشته باشد. شرایط از بعد فنی اصلا مناسب نبود و به نظر تمرکز تیم روی این بازی نبود. این یک واقعیت است که هوادار در هر شرایطی از استقلال برد می خواهد.


منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn