کد خبر : 97700
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
1 بازدید

ستاره “زنان کوچک” به دنیای استاینبک قدم می‌گذارد: فلورنس پیو در سریال “شرق بهشت”

ستاره “زنان کوچک” به دنیای استاینبک قدم می‌گذارد: فلورنس پیو در سریال “شرق بهشت”

به گزارش بازیگر 360 ، سرویس استریم محبوب نتفلیکس، حق ساخت و پخش سریال اقتباسی از رمان مشهور “شرق بهشت” نوشته جان استاینبک را به دست آورد. این سریال که قرار است به صورت محدود تولید شود، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سینما و ادبیات را به خود جلب کرده است. فلورنس پیو، بازیگر نامزد

به گزارش بازیگر 360 ، سرویس استریم محبوب نتفلیکس، حق ساخت و پخش سریال اقتباسی از رمان مشهور “شرق بهشت” نوشته جان استاینبک را به دست آورد. این سریال که قرار است به صورت محدود تولید شود، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سینما و ادبیات را به خود جلب کرده است.

فلورنس پیو، بازیگر نامزد اسکار، یکی از ستارگان اصلی این پروژه خواهد بود. پیو که پیش از این با نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی چون “زنان کوچک” و سریال‌هایی مثل “هاوکی” به شهرت رسیده بود، علاوه بر بازیگری، به عنوان تهیه‌کننده نیز در این سریال ایفای نقش خواهد کرد.

تیمی قدرتمند پشت دوربین

کارگردانی این سریال بر عهده زویی کازان، نوه دختری الیا کازان کارگردان مشهور فیلم سینمایی “شرق بهشت” در سال 1955، گذاشته شده است. کازان به همراه جب استورات، نویسنده فیلم “جان سخت” و خالق سریال “وایکینگ‌ها: والهالا”، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند.

داستانی از دو خانواده

رمان “شرق بهشت” داستان پیچیده دو خانواده به نام‌های ترسک و همیلتون را روایت می‌کند که سرنوشتشان به هم گره خورده است. استاینبک این رمان را برای دو پسر کوچک خود نوشته بود تا با جزئیات دره سالیناس آشنا شوند.

بازیگران دیگر

علاوه بر فلورنس پیو، حضور کریستوفر ابوت، مایک فایست (که در نقشی مشابه جیمز دین در فیلم سینمایی ظاهر شده بود) و هوون لی در سریال “شرق بهشت” نیز تایید شده است.

آینده‌ای نامعلوم

در حال حاضر جزئیات بیشتری از داستان و روند سریال “شرق بهشت” منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید که نتفلیکس چه روایتی از این داستان کلاسیک ارائه خواهد داد.

اهمیت این پروژه

ساخت سریال “شرق بهشت” نشان از علاقه روزافزون سرویس‌های استریم به اقتباس از آثار ادبی کلاسیک دارد. همچنین حضور ستارگانی چون فلورنس پیو و تیم سازنده‌ای قدرتمند، نوید یک سریال جذاب و دیدنی را می‌دهد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn