کد خبر : 97812
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸
1 بازدید

پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «آخرین نقش»

پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «آخرین نقش»

به گزارش بازیگر 360 ، فیلمبرداری فیلم کوتاه «آخرین نقش» به کارگردانی سعید بیات به پایان رسید. این فیلم کوتاه که به تهیه‌کنندگی شهناز نوروزی تولید می‌شود، نگاهی به داستان زندگی مردی در آستانه هفتاد و پنج سالگی دارد که برای تحقق آرزویش دست به اقداماتی می‌زند. داستانی از آرزوهای ناتمام در خلاصه داستان این

به گزارش بازیگر 360 ، فیلمبرداری فیلم کوتاه «آخرین نقش» به کارگردانی سعید بیات به پایان رسید. این فیلم کوتاه که به تهیه‌کنندگی شهناز نوروزی تولید می‌شود، نگاهی به داستان زندگی مردی در آستانه هفتاد و پنج سالگی دارد که برای تحقق آرزویش دست به اقداماتی می‌زند.

داستانی از آرزوهای ناتمام

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «هاشم، در سن ۷۵ سالگی برای بدست آوردن تنها آرزویش دست به اقداماتی می‌زند و باعث نگرانی دختر و داماد می‌شود.» این داستان، روایتی از تلاش‌های یک انسان در پایان عمر برای رسیدن به آرزوهایش است که می‌تواند برای بسیاری از مخاطبان قابل‌تامل باشد.

بازیگران و عوامل تولید

اسماعیل محرابی، صدف اسپهبدی، بابک قادری و ماکان حسن‌پور بازیگران اصلی این فیلم هستند که با ایفای نقش‌های خود به عمق داستان می‌افزایند.

عوامل فنی این فیلم نیز شامل نام‌های شناخته شده‌ای همچون مهدی رضایی (مدیر فیلمبرداری)، محمود دهقانی (طراح گریم)، آزاده قوام (طراح لباس) و وحید نعمت الله (طراح صحنه) می‌شود. این تیم حرفه‌ای با همکاری یکدیگر، فضایی مناسب برای روایت این داستان خلق کرده‌اند.

پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «آخرین نقش» پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «آخرین نقش» پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «آخرین نقش»

اهمیت فیلم‌های کوتاه

فیلم‌های کوتاه به عنوان بستری برای تجربه و نوآوری در سینما شناخته می‌شوند. این فیلم‌ها اغلب به موضوعات اجتماعی و انسانی می‌پردازند و می‌توانند دیدگاه‌های جدیدی را به مخاطب ارائه دهند. فیلم کوتاه «آخرین نقش» نیز به عنوان یکی از این آثار، می‌تواند در جشنواره‌های داخلی و خارجی مورد توجه قرار گیرد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn